Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:16:00 GMT

فوت ۳ بیمار کرونایی در خراسان شمالی طی ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۷۸۲

فوت ۳ بیمار کرونایی در خراسان شمالی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ظهر امروز ۸ مرداد ماه، متأسفانه ۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت و ۹۷ نفر بستری شدند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی،

طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۶ بیمار، دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های خراسان شمالی بستری‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در همین مورد، اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد استقرار اپیدمی پنجم کرونا در استان هستیم و در روزهای آتی تعداد موارد بستری افزایش خواهد یافت. 

وی گفت: عوامل متعددی به ویژه عادی انگاری و عدم رعایت مسائل بهداشتی و نزدن ماسک در مجامع عمومی و برگزاری و شرکت در دورهمی‌ها و مراسم عزا و عروسی و رفتن به سفر در این خصوص تاثیرگذار بوده است.

هاشمی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان شدیدا کاهش یافته و در برخی از شهرستان‌ها رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک کم است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی اعلام نتایج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:  گفت: زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی که در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور، کبد زنده یاد، به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از نارسایی اعضای حیاتی در رنج بودند، اهدا و پیوند شد.
فرشاد، عنوان کرد: همچنین قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد. 

دیگر خبرها

  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی