Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در بسته آشپزی زیر قصد داریم شما را با دستور پخت چند نوع غذا و دسر خوشمزه و مقوی آشنا کنیم. 

بیشتر بخوانید

آموزش آشپزی؛ از سیب‌زمینی تنوری اسپانیایی و مینی تاکو‌های مرغ تا هویج گلاسه + تصاویر به آشپزخانه مجازی خوش آمدید

نان پنیر و ژامبون + طرز تهیه

طرز تهیه آش برگ مو

طرز تهیه کتلت لپه غذای ساده و خوشمزه

نان پنیر و سیب‌زمینی + طرز تهیه

آموزش پخت کویسادیلا مرغ خوشمزه و عالی

ترین پنیر و ژامبون + طرز تهیه

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

فرمانده آموزش گروه ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان گفت: کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد و دشمن امکان گذر نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سرهنگ «حمید محمدپور» امروز _جمعه– سی و یکم فروردین_ سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تیران به مناسبت هفته ارتش اظهار کرد: مرزهای هوایی، زمینی و دریایی کشورمان تحت نظارت و زیر چشم نیروهای مسلح از جمله ارتش قرار دارد و تحرکات کنترل می‌شود.

فرمانده آموزش گروه ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان افزود: دشمن جرأت ورود به خاک کشورمان را ندارد و در کمترین زمان مورد هدف قرار می‌گیرد و ارتش در دروان انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح حافظ مرزهای کشورمان بوده است.

وی ادامه داد: دشمن امکان گذر از مرزهای کشور نخواهد داشت و نسبت به تحرکات اخطار گرفته و یا در کمال اقتدار با آن برخورد نظامی می‌شود و مانع از ادامه حرکت آنان می‌شود.

فرمانده آموزش گروه ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح کشورمان موجب شده تا همواره مرزهای کشور حفظ شود، تصریح کرد: در گذشته پیش از انقلاب اسلامی همواره در جنگ‌ها، بخشی از خاک کشور را از دست داده‌ایم اما با وجود هشت سال جنگ نظامی اما تمامیت ارضی کشور حفظ شده است.

سرهنگ محمدپور با اشاره به جنگ دوران دفاع مقدس، گفت: صدام در همان ساعات اولیه جنگ با مشاهده حمله جنگنده‌های هوایی ارتش که به سمت آنان حمله کرده بود، در ترس قرار گرفت و متعجب از این ظرفیت نظامی شد.

وی ادامه داد: ارتش ایران انقلابی بودن خود را در بیعت با بنیانگذار انقلاب اسلامی نشان داد و همواره در مسیر دفاع از کشور پیشگام بوده ولی در اوایل انقلابی برخی از افراد خبیث و منافقین داخلی به دنبال حذف ارتش بودند.

فرمانده آموزش گروه ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان اضافه کرد: دستور رهبر کبیر انقلاب برای حفظ ارتش موجب شکست تفکر افراد منافق شد و ارتش امروز با اقتدار در کشور فعالیت می‌کند.

کد خبر 745995

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • این دستور پخت مرغ زعفرانی را از دست ندهید 
  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود