Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال لهستان توانست تیم ملی والیبال ژاپن را شکست دهد. به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های روز چهارم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو، در بخش مردان تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت.  

تقابل این دو تیم در گروه A این رقابت ها بسیار جذاب دنبال شد. و در نهایت تیم ملی والیبال لهستان با درخشش کورک و لئون توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد میزبان المپیک ۲۰۲۰ بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج (۲۵ بر ۲۲)، ( ۲۵ بر ۲۱) و ( ۲۶ بر ۲۴) به سود لهستان پایان یافت.

در پایان ست سوم و امتیاز های پایانی این رقابت، رالی های زیبایی بین دو تیم شکل گرفت که در نهایت تیم ملی والیبال لهستان موفق شد به پیروزی برسد تا با سه پیروزی و یک شکست همچنان صدرنشین گروه A این رقابت ها باشد.

در این بازی لئون با کسب ۱۷ امتیاز ارزشمندترین بازیکن زمین نام گرفت.

در  دیگر بازی های گروه A این مسابقات کانادا و ونزوئلا به دیدار هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر و پوئن‌های ۲۵ – ۱۳، ۲۵ – ۲۲ و ۲۵ – ۱۲ به سود تیم کانادا پایان یافت.

کانادا با این پیروزی موقتا با یک بازی بیشتر و ثبت دو پیروزی و ۷ امتیاز از رده پنجم به رده دوم صعود کرد.

بازی ها در گروه A این رقابت ها بسیار فشرده دنبال می شود و باید در ادامه مسابقات یکی از تیم های ایتالیا، ایران، لهستان، ژاپن و کانادا از این رقابت ها کنار رود.  

تیم ملی والیبال ایران اکنون با یک بازی کمتر نسبت به حریفان (با دو پیروزی و یک شکست) در رده چهارم این گروه ایستاده است.  بلندقامتان ایران از ۱۵:۱۰ به وقت ایران در یک بازی حساس به مصاف ایتالیا خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو واليبال تیم ملی والیبال لهستان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴