Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: اورامان سرزمین ادب ، فرهنگ ، اخلاق ، هنر ، دانش، عرفان ، دیانت و بهداشت است و ثبت جهانی آن یک اقدام فاخر و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه هر چند بُعد گردشگری و هنری این منطقه زبانزد خاص و عام است ادامه داد: ثبت جهانی اورامان بسیار مثبت است و مسئولان باید برای حفظ و پاسداری از ارزش های این منطقه، برای توسعه سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی نیز برنامه ریزی لازم را داشته باشند تا از مواهب آن بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پاوه ضمن قدردانی از همه عوامل و دست اندرکار ثبت جهانی اورامان تصریح کرد: در سال های گذشته برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم و اشتغال جوانان این منطقه اقدام مطلوبی صورت نگرفته و باید این را مدنظر داشته باشیم.

ماموستا قادری اظهار کرد: رشد فرهنگی ، حفاظت از آثار ثبت شده، اعطای مزایای بین المللی، اختصاص بودجه و اعتبارت و توسعه همه جانبه از رسالت ها و ماموریت های سازمان یونسکو است که امیدواریم با ثبت جهانی اورامان ، این موارد در این منطقه نیز محقق شود.

وی گفت: در چند روز گذشته در کشور شاهد سردادن شعارهای اسلام ستیزی از سوی بعضی از جوانان بودیم و این ناشی از عملکرد ضعیف بعضی مسئولین است که باید برنامه ریزی بیشتری صورت بگیرد و از پناهنده شدن جوانان به کشورهای اروپایی و گروییدن به دین مسیحیت با هدف اشتغال و درآمد جلوگیری کنیم. 

خطیب جمعه پاوه اضافه کرد: خداوند در آیه ۵۶ سوره احزاب، از شخصیت والای پیامبر(ص) تجلیل و به اهل ایمان نیز توصیه نموده که این سفیر الهی و رهبر مسلمانان را تجلیل کنند.

ماموستا قادری با بیان اینکه پیامبر جایگاه مهمی داشته و دارد و هر کس بر وی صلوات بفرستد پاداش می گیرد افزود: صلوات دادن موجب عزت و خیر و برکت و سعادت برای مسلمانان می شود.

برچسب‌ها پیامبر اکرم پاوه یونسکو اورامانات پروندهٔ خبری اورامانات در مسیر جهانی شدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیامبر اکرم پاوه یونسکو پیامبر اکرم پاوه یونسکو اورامانات ثبت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ گفت: این شجره طیبه از بدو انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌ها  در کنار مردم بوده و خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین غفوری در ادامه به پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی دیگر نیرو‌های مسلح ایران اسلامی گفت: عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فروپاشید.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی  به ماجرا جویی‌ های رژیم صهیونیستی، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است