Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمیدرضا قبایی‌زاده» در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد ۲ بوکسور ایران در بازی‌های المپیک توکیو، اظهار داشت: «دانیال شه‌بخش» در مبارزه اول عملکردی عالی داشت و اجازه هنرنمایی به نماینده مراکش نداد. متاسفانه در راند سوم، حریف مراکشی ضربه‌ای خطاب به پیشانی دانیال وارد کرد و موجب مصدومیت شدید او شد که همین پارگی پیشانی در بازی دوم کار دست نماینده شایسته ایران داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شه‌بخش در مبارزه برابر قهرمان جهان در کوبا هم خوب بود و در راند دوم بسیار مقتدرانه و هجومی نشان داد اما متاسفانه آسیب دیدگی باعث شد تا داور بازی را پایان یافته اعلام کرده و کار دانیال به اتمام برسد. او بوکسور بسیار توانمندی است و در توکیو هم توانش را اثبات کرد.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص عملکرد شاهین موسوی هم، توضیح داد: او در راند دوم و سوم مبارزه با نماینده ژاپن برنده بود اما عملکردش در راند نخست موجب شد تا در مجموع بازنده اعلام شود و اعتقاد دارم که داوران در خصوص موسوی کم لطفی کردند.

قبایی‌زاده گفت: کادر فنی و بوکسورها برای حضوری خوب در المپیک، زحمت زیادی کشیدند و به هیچ عنوان حریفان دست و پا بسته‌ای نبودند. باید قبول کنیم که حریفان بسیار باتجربه‌تر بودند. وقتی تعداد مبارزه آنها را با نمایندگان کشورمان مقایسه می کنیم خیلی چیزها مشخص می‌شود.

وی گفت: چند ماه دیگر مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم و سپس باید برای سال آینده و حضور در بازی‌های آسیایی، آماده شویم. علاقمندان به بوکس واقع‌بین باشند و فراموش نکنند که بوکسورهای ما حدود دو ماه قبل چه عملکرد درخشانی در قهرمانی آسیا داشتند و توانستند با شکست دادند قهرمانان جهان و آسیا به چهار مدال برسند.

قبایی‌زاده تصریح کرد: تعداد مسابقات بین‌المللی و اردوهای مشترک سایر کشورها با ما قابل مقایسه نیست و اکنون هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی سال آینده است. مطمئن باشید حضور خوبی در قهرمانی جهان خواهیم داشت و از آنجا استارت موفقیت در بازی‌های آسیایی را خواهیم زد.

دبیر فدراسیون بوکس، اضافه کرد: نتیجه نگرفتن در المپیک دلیلی بر ضعف نیست و مطمئن باشید حرکت مثبتی که بوکس ایران آغاز کرده به‌زودی نتیجه خواهد داد. قطعا از تیم ایران در آینده زیاد خواهیم شنید.

وی گفت: از منتقدانی که با نقدهای سازنده خود موجب حرکت بهتر بوکس می‌شوند، ممنونم و از آنها می‌خواهم که واقع بین باشند. مهم بوکس است و نباید نگاه شخصی داشته باشیم چراکه همه ما می‌رویم و این موفقیت بوکس است که باید در اولویت قرار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بوکس شاهین موسوی المپیک توکیو دانیال شه بخش شاهین موسوی فدراسیون بوکس بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارسلونا را شکست دهند. شاگردان ژاوی هرناندز در این دیدار دو بار جلو افتادند اما درنهایت این رئال بود که هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت با گل جود بلینگام به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی در صحبت‌های پس از بازی‌اش، نظراتش در مورد بازی را اظهار کرد.

پیروزی ۳-۲؟
ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، دو بار نیاز داشتیم که بازی را برگردانیم و توانستیم. تا آخرین قطره انرژی در یک هفته که فراموش‌نشدنی بود، به موفقیت رسیدیم.

هفته‌ای عالی برای رئال؟
دو بازی سخت داشتیم، ما اکنون در موقعیت خوبی برای مقطع آخر فصل قرار داریم. فکر می‌کنم با همدیگر می‌توانیم به دستاورد مثبتی در این فصل برسیم. قهرمانی لیگ بسیار نزدیک‌تر است.

بهترین لحظه بازی؟
آخرین لحظه. گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هفته‌ای فراموش‌نشدنی بود.

تعویض وینیسیوس؟
یک تعویض تاکتیکی بود. او خودش راضی نبود و می‌خواست بازی کند.

درخشش واسکز؟
بازیکنی بسیار مهم. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند اما لوکاس در فرم بسیار خوبی است.

بارسلونا مستحق برد بود؟
خب بیایید ببینیم، شاید فقط یک مساوی. این هم برای ما برای قهرمانی لالیگا بد نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • ایران ۵ بحرین ۳: انجام موفقیت‌آمیز اولین مأموریت