Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی قانع، در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۵ امروز ( ۸ مرداد ماه) با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان پوربیرک اطلاع‌رسانی شد که در پی این گزارش، نیروهای عملیاتی از دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه منزل یک طبقه ویلایی کاملا دچار حریق شده و زبانه های آتش به ایزوگام پشت بام نیز سرایت کرده بود و در اثر شدت حریق و دود، ساکنین منزل قادر به خارج شدن نبودند و در وضعیت خطرناکی در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند.

قانع ادامه داد: آتش‌نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی، به سرعت با به کارگیری لوله‌های آبدهی، شعله‌های حریق را مهار کردند و گروه نجات آتش‌نشانان نیز همزمان با تجهیزات مخصوص وارد ساختمان شدند و سه نفر از ساکنین شامل دو زن و مرد میانسال و یک جوان معلول را که در اتاق های منزل گرفتار بودند از ساختمان خارج کردند.

مصدومان این حادثه سریعا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه آتش‌نشانان از سرایت حریق به ساختمان مسکونی جلوگیری کردند، گفت: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: اتش سوزی حریق منزل مسکونی آتش نشان اطفا نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۱: ۱۳ ظهر امروز وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: لحظاتی بعد نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه ۱۲ واحدی در طبقه سوم حریق رخ داده و کاملاً شعله ور است و دو انفجار کوچک هم رخ داده است. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: ضایعات داخل خانه دچار حریق و یک مرد حدود ۶۰ ساله دچار سوختگی شدید و متأسفانه با تأیید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده بود.

کد خبر 6081058 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد