Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:37:18 GMT

بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۹۳۹

بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا

بایرن منونیخ قهرمان فوتبال آلمان برای تقویت خود به دنبال جذب دو بازیکن از بارسلوناست.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن کار خود را با یولیان ناگلزمن اغاز کرده و تمرینات پیش فصل این تیم به خوبی در حال انجام است. بایرن دو باز یدوستانه هم انجام داده و هرچند نتوانسته نتایج چندان مطلوبی کسب کند ولی نمی توان چندان کیفیت کار تیم در چنین بازی هایی را جدی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رئیس بایرن اخیرا در یک مصاحبه گفت که باشگاه تابستان امسال خرید بزرگ و در حد فوق ستاره نخواهد داشت ولی به معنای این نیست که هیچ بازیکنی به بایرن اضافه نخواهد شد.

 

 

 

 

طبق ادعای نشریه بیلد، بایرنی ها قصد جذب دو بازیکن از بارسلونا را دارند. جالب اینکه هر دو در سمت راست دفاعی بازی می کنند. سرجینیو دِست ستاره هلندی-آمریکایی بارسا که سال گذشته مورد توجه بایرن هم قرار داشت ولی بارسا را ترجیح داد، بار دیگر در فهرست خرید مونیخی ها قرار گرفته است. او در هفته های اخیر پیشنهادهای بالاتر موناکو، آرسنال و دورتموند را رد کرده ولی مشخص نیست اگر پیشنهاد بایرن جدی باشد نیز به آن پاسخ منفی خواهد داد یا خیر. بارسا در پست او امرسون رویال را جذب کرده و دِست باید با این بازیکن برزیلی رقابت کند.

 

 

 

 

سرجی روبرتو دیگر گزینه مدنظر بایرن مونیخ است. سرجی یکی از کاپیتان های بارسلوناست و یک سال دیگر نیز قرارداد دارد ولی هنوز بر سر تمدید به توافق نرسیده است. ناگلزمن روی سرجی به عنوان بازیکنی چند پسته حساب باز کرده و معتقد است این فاکتور مهمی برای وی محسوب می شود.

بارسا با مشکلات مالی روبرو است و سرجی نیز دستمزد بالایی دریافت می کند؛ پس بعید نیست که باشگاه کاتالان از فروش او استقبال کند ولی باید دید نظر خود بازیکن چه خواهد بود.

 

سرجینو دست بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان سرجی روبرتو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرجینو دست بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان سرجی روبرتو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم