Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@04:18:44 GMT

والیبال ایران به ایتالیا هم باخت؛ عملیات سختِ صعود!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۰۱۴

والیبال ایران به ایتالیا هم باخت؛ عملیات سختِ صعود!

فرارو: کار تیم ملی والیبال ایران برای صعود از مرحله گروهی بازی‌های المپیک سخت شد؛ این تیم که پیش از بازی امروز برابر ایتالیا در جدول رده بندی ۶ تیمی در رده چهارم قرار داشت با شکست برابر ایتالیا شرایطش در جدول رده بندی به هم ریخته‌تر از قبل شد.

به گزارش فرارو، از آنجا که از هر گروه فقط ۴ تیم به دور بعد صعود می‌کنند حالا کار برای صعود به دور بعد به بازی سرنوشت ساز با ژاپن کشیده شده که قرار است روز یکشنبه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران در دیدار برابر ایتالیا ۳ بر یک و به ترتیب با نتایج ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد تا دومین شکستش در این دوره از بازی‌ها را متحمل شود.

ایران دو بازی نخست برابر لهستان و ونزوئلا را برد و دو بازی بعدی یعنی کانادا و ایتالیا را واگذار کرد. شکست غیره منتظره والیبال ایران به کانادا سرآغازی بر دشواری صعود ایران به دور بعدی این بازی‌ها شد.

به گزارش فرارو، ایران حالا در شرایطی به مرحله بعدی صعود می‌کند که در آخرین دیدار بتواند ژاپن را شکست دهد؛ موضوعی که البته چندان راحت هم به نظر نمی‌رسد، چون علاوه بر میزبانی، همین چند وقت پیش ژاپن موفق شد در لیگ ملت‌های والیبال، ایران را ببرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران ایتالیا والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای امشب آتالانتا و فیورنتینا به ترتیب ‏در لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا برای سری آ اهمیتی فوق‌العاده ‏دارد. ‏

اگر هر دو تیم موفق شوند به مرحله نیمه‌نهایی دو تورنمنتی که در آن ‏حضور دارند برسند، فوتبال ایتالیا فصل آینده در چمپیونزلیگ ‏سهمیه‌ای اضافی خواهد داشت. یعنی فصل آینده 5 تیم اول صدر ‏جدول سری آ به‌صورت اتوماتیک به لیگ قهرمانان می‌رسند نه چهار ‏تیم. ‏

ایتالیا در حال حاضر در جدول رنکینگ یوفا صدرنشین است. این ‏جدول بر اساس نتایج تیم‌های اروپایی در رقابت‌های یوفا تنظیم شده ‏است و دو کشوری که نهایتا در صدر قرار بگیرند هر کدام یک سهمیه ‏اضافه برای چمپیونزلیگ به دست خواهند آورد. ‏

آتالانتا امشب در خانه‌اش در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا ‏به مصاف لیورپول می‌رود. آنها در دور رفت دست به کار بزرگی زده و ‏لیورپول را در آنفیلد 3-0 شکست دادند. شانس صعود آتالانتا به ‏نیمه‌نهایی بسیار زیاد است و شاگردان گاسپرینی خود را آماده جشن ‏صعود کرده‌اند.

 ‏

دیگر تیم ایتالیایی، فیورنتینا، امشب در برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ ‏کنفرانس در خانه‌اش به مصاف ویکتوریا پلژن می‌رود. فیورنتینا هفته ‏گذشته در جمهوری چک با ویکتوریا با تساوی بدون گل رسید و همه ‏چیز به دیدار امشب در استادیو آرتیمو فرانکی بستگی دارد. ‏

در صورت صعود همزمان آتالانتا و فیورنتینا به مرحله بعدی لیگ اروپا ‏و لیگ کنفرانس، کسب سهمیه اضافی برای فوتبال ایتالیا قطعی ‏خواهد شد، مستقل از اینکه تیم‌های دیگر کشورها چه نتایجی به ‏دست بیاورند. ‏

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • شگفتی جام ملتهای فوتسال: ژاپن به قرقیز باخت!
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران