Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:58:18 GMT

ایران یک _ ایتالیا صفر/ایران حریف ایتالیا نشد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۰۳۳

ایران یک _ ایتالیا صفر/ایران حریف ایتالیا نشد

تیم ملی ایران مقابل ایتالیا بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا به زمین رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع ایتالیا تمام شد.


ست اول:
تیم والیبال ایتالیا توانست در ست اول زود تر از ایران به امتیاز ۱۵ برسد که آلکنو با سه امتیاز اختلاف درخواست وقت استراحت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران اختلاف امتیاز را به یک رساند، بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به نفع ایتالیا پیش می‌رود. ایران امتیاز تساوی را در امتیاز ۲۲ گرفت، در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ این ست به نفع ایتالیا تمام شد.

ست دوم:
اولین امتیاز به نام ایران ثبت شد، ایتالیا به امتیاز هشت رسید. بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به نفع ایتالیا پیش می‌رود. ایتالیا ۵ امتیاز اختلاف ایجاد کرد، نتیجه بازی ۲۲ بر ۱۹ به نفع ایتالیا است و در نهایت بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع این تیم تمام شد.

ست سوم:
امتیاز اول برای ایران به دست آمد، ایتالیا چهار امتیاز اختلاف به وجود آورد که ایران جبران کرد و در امتیاز ۸ به تساوی رسید. دو تیم پایاپای پیش می‌روند، ایران موفق شد سه امتیاز از ایتالیا فاصله بگیرد. نتیجه بازی ۲۲ بر ۲۰ به نفع ایران است، و تیم ملی کشورمان موفقی شد این ست را با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ پیروز شود.

ست چهارم:
اولین امتیاز به نفع ایتالیا ثبت شد، بازی با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع ایتالیا است. ایتالیا چهار امتیاز از ایران پیش افتاد، نتیجه بازی ۱۴ بر ۱۰ به نفع این تیم است. در نهایت بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع ایران تمام شد.

کد خبر 510814

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال والیبال والیبال ایران المپیک المپیک توکیو کمیته ملی المپیک المپیک 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفع ایتالیا بازی با نتیجه تمام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار از سری فینال های سوپر لیگای ایتالیا، تیم پروجا که میزبان بازی اول بود توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا گام اول را محکم بردارد.

در این مسابقه پروجا ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و تیم مونزا نیز گیم سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برد.

اول پلوتینتسکی دریافت کننده قدرتی اوکراینی پروجا هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد و در تیم مونزا نیز ران تاکاهاشی ژاپنی هجده امتیاز به دست آورد.

بدین ترتیب پروجا در سری بازی های فینال یک بر صفر از مونزا پیش افتاده است، تیمی که سه برد به دست بیاورد قهرمان سوپر لیگای ایتالیا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد