Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در رقابت های المپیک به مصاف ایتالیا رفت وبا نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. تیم ملی والیبال ایران درحالی مقابل ایتالیا حضور پیدا کرد که با دو پیروزی و یک شکست در رده چهارم گروه A این مسابقات ایستاده بود. تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان و ونزوئلا به پیروزی رسید و مقابل کانادا بازی را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان آلکنو در ست اول بازی نزدیکی را برابر ایتالیا به نمایش گذاشتند و حتی می توانستند برنده این ست باشند اما در امتیازهای نهایی با کمی بدشانسی و بی دقتی مواجه شدند تا ایتالیا برنده این ست با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ باشد.

در ست دوم ملی پوشان ایران اشتباهات زیادی در دریافت و سرویس داشتند که باعث شد رقیب خیلی راحت برنده این ست لقب بگیرد. ایتالیایی این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود به پایان برد تا در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرد.

اما در ست سوم در حالی که ایران از رقیب خود عقب افتاده بود ورود صابر کاطمی شرایط را به سود ایران تغییر داد و چند امتیاز پیاپی این بازیکن باعث شد تا ایران به بازی برگردد و برنده ست سوم شود. شاگردان آلکنو ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود به پایان رساندند تا در نهایت کار به ست چهارم بکشد.

در ست چهارم دوباره  اشتباهات بازیکنان ایران و خصوصا صالحی زیاد شد تا در نهایت ایران دومین شکست خود در المپیک را متحمل شود. ایتالیا ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود به پایان رساند.

با این وضعیت، ایران با دو برد و دو باخت در رده پنجم گروه خود قرار گرفت و حضور در جمع چهار تیم برتر گروه و صعود به نیمه نهایی، به بازی با ژاپن بستگی خواهد داشت.

تیم ملی والیبال در آخرین مسابقه خود باید روز یک‌شنبه از ساعت ۱۵:۱۰ مقابل ژاپن قرار بگیرد.

کد خبر 617659 برچسب‌ها المپیک والیبال - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپیک والیبال ایران تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا