Web Analytics Made Easy - Statcounter

می شد گفت که مجلسی ها خواسته اند در کار اقای رئیس جمهور جدید بگذارند که در مناظره های تلویزیونی این قدر بر گسترش فضای مجازی تاکید کرد.
اما شیطان وسوسه گرِحرامزاده هی دم گوشم ویز ویز میکنه که نخیرم. اینها که مجموعه یک دست هستند. چرا اختلاف کنند؟ این طرح فداکاری مجلس است. این طرح را دولت آینده هم قبول دارد، فقط گفته زودتر تصویب کنید که به اسم من تمام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس هم برای حل مشکلات اقتصادی سوریه  به آنجا سفر کرده تا تصویب این طرح به اسم او هم نباشد. طرحی که این قدر برائت لازم دارد، خودشان هم میدانند عملی نمی شود. اما فقط زحمت ملت می دارند.
نفوذی تر از اینها که نسل جوان را روز به روز ناامیدتر می کنند هست؟

***

یقینا طراحان طرح ضد اینترنتی مجلس و مشاورانشان از طرح های «ایلان ماسک» خبر دارند. پولدارترین مرد جهان. مگه میشه ندانند.  دارد بساط اینترنت های محلی را جمع میکند و اینترنت ماهواره ای سراسری را  راه می اندازد. همین امسال. شرکت های خصوصی در حال  قرارداد بستن  هستند. مرزهای ورودی مستقیم از فضا به خانه ها در حال باز شدن هست.
من کسی را متهم نمی کنم. ولی باز شیطان دم گوشم وز وز میکند که دستپاچگی طراحان ومشاوران شان برای این است که می دانند  کم کم از راه این کارها نمی توانند تیغ بزنند.
آخرین فرصت پول درآوردن از این طرح هاست. دو دهه است که برای طرح های داخلی دارند تیغ می زنند ویک اپلیکیشن تراز بین المللی سر پا نکرده اند. شاید هم نفوذی ها هستند که می خواهند ایلان ماسک را تحریک کنند پروژه ایران را سریعتر راه بیندازد و کم قیمت تر.  از داخل خانه اینترنت مستقیم می نشییند روی موبایل ها.بی اجازه و حاجب ودربان و فیلتر.

* منتشر شده در صفحه شخصی در تلگرام

کد خبر 1540107

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اینترنت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • خطرناک‌ترین برنامه ایلان ماسک؛ چه اتفاقی می‌افتد که مغزمان دیگر در کنترل ما نباشد؟
  • فیلم| ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • (ویدیو) ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد