Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:34:41 GMT

برگزاری مسابقات قهرمانی جودو رده‌های سنی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۱۰۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 13 MB

علی محمدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات انتخابی جودو قهرمانی خراسان شمالی در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور ۸۵ نفر در ۲ روز به مناسبت عید غدیر خم به میزبانی سالن جودو مجموعه شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

سرپرست هیئت جودو خراسان شمالی در ادامه به نفرات منتخب استان در رده سنی نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: حسین قادری، مهدی قره‌قاش، سجاد برجی، امیرحسین ولیزاده، مهران محمدی بریمانلو، عباس اسکندریان و مصطفی پیروزی نفرات منتخب تیم جودو (نوجوانان) خراسان شمالی و محمد حسین بابایی، حسین سعیدی، مهدی قدیمی، رضا احمدزاده، امیرمحمد رمضانی، امیر محمد بریمانلو، صادق آذرنگ و فرشید ریحانی منتخبان تیم جودو جوانان خراسان شمالی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نفرات منتخب در شهریور ماه به مسابقات کشوری در استان یزد اعزام می‌شوند.

بهزاد وحدانی، سرمربی تیم ملی نوجوانان جودو نیز در گفتگو با مهر اظهار کرد: به دلیل حوادثی که برای جودو افتاد، بازیکنان مدتی از شرایط دور بودند اما سعی داریم شرایط را حالت عادی برگردانیم.

وی بیان داشت: این امر نیازمند حمایت مسئولان است.

کد خبر 5268966

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو تیم ملی جودو ایران ورزش و جوانان خراسان شمالی ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان عکس استانها ایلام شیوع کرونا جشن عید غدیر غدیر خم خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی