Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@23:37:16 GMT

باخت والیبال ایران به ایتالیا؛ صعود نامعلوم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۱۱۶

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در المپیک توکیو مقابل ایتالیا باخت تا سرنوشت صعود به روز پایانی کشیده شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  تیم ملی والیبال ایران امروز (جمعه) در چهارمین بازی خود در المپیک توکیو به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه سه به یک باخت. ست‌های اول، دوم و چهارم این بازی با امتیازات ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ به سود ایتالیا رقم خورد و ایران در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این نتیجه ایران با ۲ برد و ۵ امتیاز به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد. با این نتیجه ایران برای صعود به مرحله بعد، باید در مسابقه روز پایانی مقابل ژاپن به پیروزی برسد.

ولادیمیر آلکنو در این بازی تیم خود را با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد و مهدی مرندی روانه میدان کرد.   مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می‌روند و برزیل، آمریکا، روسیه، فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند.

نتایج و برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به وقت تهران

ایران ۳ - لهستان ۲ (۱۸-۲۵/ ۲۵-۲۲/ ۲۵-۲۲/ ۲۲-۲۵/ ۲۳-۲۱)

ایران ۳ - ونزوئلا صفر (۲۵-۱۷/ ۲۵-۲۰/ ۲۵-۱۸)

ایران صفر - کانادا ۳ (۱۶-۲۵/ ۲۰-۲۵/ ۲۲-۲۵)

ایران - ایتالیا (۲۸-۳۰/ ۲۱-۲۵/ ۲۵-۲۱/ ۲۱-۲۵)

یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ژاپن برچسب ها: تیم ملی والیبال ، تیم والیبال ، المپیک ، تیم ایتالیا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم والیبال المپیک تیم ایتالیا تیم ملی والیبال والیبال ایران المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: از روز اول مسابقات در همدان حضور دارم و ۱۲ روز تا پایان مسابقات قهرمانی کشور نیز میهمان همدانی‌ها خواهم بود.

وی افزود: کیفیت برگزاری مسابقات اعم از سالن برگزاری، اسکان و تغذیه واقعاً بسیار بالا است.

ملی‌پوش تیم کاراته کشور با بیان اینکه به ندرت در کشورمان مسابقات کاراته با این کیفیت برگزار می‌شود، گفت: معمولاً در مسابقات کاراته جمعیت زیادی دور تاتامی جمع می‌شوند که آرامش را از داور و تمرکز کاراته‌کاها را به هم می‌ریزند.

گنج‌زاده خاطرنشان کرد: اما در همدان ما اصلاً شاهد بی‌نظمی نبودیم جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان و ریاست هیئت کاراته استان همدان به خاطر چنین میزبانی با کیفیتی تشکر کنم.

وی با بیان اینکه لیاقت کاراته کشور ما بسیار بیشتر از این است، بیان کرد: کاراته در دنیا طرفداران بسیاری دارد و امیدواریم این رشته ورزشی به المپیک بازگردد.

دارنده طلا المپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد: در المپیک توکیو ۲۰۲۰ تصور نمی‌کردم بتوانم اولین مدال تاریخ کاراته ایران را کسب کنم اما همیشه در هر تورنمنتی به دنبال ارائه بهترین کیفیت هستیم.

گنج‌زاده با بیان اینکه در المپیک توکیو ۲۰۲۰ بدون باخت به عنوان نفر راهی فینال شدم، گفت: خوشحالم که با این مدال پرچم پرافتخار کشورم را برافراشته و دل مردم را شاد کردم.

وی افزود: امیدوارم با حمایت مقام عالی وزارت و کمیته ملی المپیک از فدراسیون کاراته شاهد روزهای بسیار بهتری برای ورزش زیبای کاراته باشیم.

کد خبر 6081366

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت