Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@16:58:37 GMT

مسن‌ترین مرشد ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۱۲۳

مرشد خوشنام و با سابقه ورزش های زورخانه ای ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش ایسنا، قاسم خوش هیکل آزاد مرشد با سابقه ورزش های زورخانه ای ایران که بر اثر کهولت سن مدتی در بیمارستان بستری بود در سن ۹۷ سالگی درگذشت.

مرحوم خوش هیکل آزاد طی سال های طولانی فعالیت در ورزش های زورخانه ای، در زورخانه هایی همچون نیرو یزدان، قائم، امیرکبیر، زمانی، کاوه، شجاعت، نور، پاچنار، آزمایش، حاجی قوامی، چیت ری، هنر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به مرشدی پرداخت.

مرحوم خوش هیکل آزاد متولد ۱۹۰۳ در تهران بود و سال های زیادی را با فدراسیون ورزش های زورخانه ای به عنوان مدرس همکاری داشت و در شعر و خوش نویسی نیز دارای مهارت بود. وی بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رمضان گرد» و «زورخانه گردی» تا ۱۱ فروردین در اصفهان برپاست

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اجرای ویژه برنامه‌های متعددی را در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار داده است.

از جمله این برنامه‌ها «رمضان گرد» با محوریت دیدار با اماکن متبرکه و امامزاده‌های شهر اصفهان است که از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۱ فروردین ادامه دارد.

امامزاده اسماعیل، امامزاده جعفر، امامزاده هارونیه، مقبره علامه مجلسی، امامزاده اسحاق، امامزاده شاهزید و امامزاده احمد از جمله اماکنی است که در این برنامه مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد.

«نوبهار در نقش و رنگ» عنوان برنامه دیگری است که در قالب کارگاه چاپ قلمکار نقاشی ویژه کودکان تهیه و از دوم فروردین ماه در نقاط مختلفی مانند خیابان امام خمینی، بازار عطارها، بازار مخلص و عصارخانه شاهی برگزار شده است.

این برنامه تا ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می‌توانند به اپلیکیشن «اصفهان من» مراجعه کنند.

نکوداشت آئین کهن زورخانه گردی در ماه مبارک رمضان هم برنامه دیگری است که در قالب مجموعه برنامه‌های «گود و ماه» در روز ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در زورخانه گردان رهنان واقع در رهنان، بلوار امام رضا (ع)، خیابان شهدا غربی میزبان علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6063617

دیگر خبرها

  • گردهمایی پهلوانان و پیشکسوتان باستانی کار زورخانه علی ابن ابی طالب اردبیل
  • جو لیبرمن درگذشت
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • «رمضان گرد» و «زورخانه گردی» تا ۱۱ فروردین در اصفهان برپاست
  • حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • زهرا شجاعی که بود و علت درگذشت او چه بود؟
  • هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است