Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:34:17 GMT

اهداکننده خون نادر به شب‌نشینی می‌رود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۱۴۴

اهداکننده خون نادر به شب‌نشینی می‌رود

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا از شبکه جام جم امیر آل هاشم اهداکننده خون نادر یکی از مهمان های شب نشینی امشب (جمعه) خواهد بود. در پانزدهمین قسمت از برنامه گفت‌وگو محور شب نشینی امیر آل هاشم به همراه مصطفی مقدم رئیس گروه خون های نادر و انجماد خون مهمان برنامه شب نشینی خواهند بود.
بی بی شهربانو میوه چی سرپرست مدیر کر بانوان نیز دومین مهمانی است که امشب در شب نشینی با محمد سلوکی به گفت‌وگو می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه شب نشینی از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود. محمد سلوکی برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا شب نشینی را اجرا می کند و تهیه کننده این برنامه نیز کاوه امیری جاوید است.  
در این برنامه گروه موسیقی «قصه گوها» بر روی صحنه به صورت زنده برای مخاطبان می نوازند. اطلاعات بیشتر درباره شب نشینی و مهمان های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini.irani بارگذاری می شود.

مجموعه جدید بیل وحشی در شبکه تماشا

شبکه تماشا از فردا (شنبه)  همزمان با اتمام پخش مجموعه ضد گلوله، میزبان مجموعه جدید بیل وحشی خواهد بود که برای نخستین بار در سیما به روی آنتن می رود.

بیل وحشی در شش قسمت و در ژانر جنایی و رازآلود و محصول سال ۲۰۱۹ کشور انگلستان است. داستان این مجموعه درمورد یک افسر پلیس به اسم بیل هیکسون است که به همراه دختر ۱۴ ساله اش به لینکلن شایر نقل مکان می کند تا اتفاقات ناخوشایند و دردناکشان را پشت سر بگذارند.

 این مجموعه ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ روز بعد هم برای علاقمندان بازپخش خواهد شد.

برچسب‌ها صدا و سیما روز اهدای خون تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما روز اهدای خون تلویزیون صدا و سیما روز اهدای خون تلویزیون شب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درخصوص برخورد با مافیای زباله، گفت: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

او افزود: البته شبکه‌هایی وجود دارند که کودکان کار و زباله‌گرد را به کار می‌گیرند که این شبکه‌ها نیز توسط دستگاه‌های انتظامی دنبال می‌شوند. در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که این پدیده ساماندهی شود.

زاکانی در پاسخ به سوال دیگری با تاکید بر اینکه ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود، گفت: چهار خط جدید به خطوط هفت‌گانه مترو اضافه خواهد شد که ساخت دو خط از سال گذشته آغاز شده است و ساخت دو خط دیگر نیز در سال جدید شروع خواهد شد.

شهردار تهران درخصوص محفل امام‌حسنی‌ها نیز تصریح کرد: این مراسم از نماد‌های بزرگ و عظیمی بود که به آن توجه شد و عملا نشان داد که تعلق شهروندان به کتاب الهی و برنامه‌هایی که به بهترین نحو بتوانند در قالب هنر این پیام را به جامعه منتقل کنند، زیاد است.

او افزود: این از افتخاراتی است که از همه خالقان آن به ویژه از صدا و سیما، سازمان تبلیغات و همه مجموعه‌هایی که کمک کردند و با همت این کار عظیم را انجام دادند و البته کسانی که متصدی انتقال این پیام به جامعه با عمل هنرمندانه‌شان بودند و یا کسانی که این باب را دنبال کردند، باید تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران ، مترو سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • «اعتبار»، از شبکه تهران
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • پویانمایی «کوچولو‌های کنجکاو» از شبکه نهال
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • مستند «متخصصان فرار بزرگ» از شبکه فراتر 
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف
  • پیدا شدن این پرنده بسیار نادر خبرساز شد
  • پیدا شدن این پرنده بسیار نادر خبرساز شد/ عکس