Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، تیم ملی والیبال کشورمان امروز برای برگزاری چهارمین دیدار خود در بازی های المپیک به مصاف ایتالیا رفت و مقابل این تیم متحمل شکست ٣ به یک شد.

ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این دیدار گفت: ایتالیا از ما کاملا قوی تر بود و این دلیل اصلی شکست ما در این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جریان بازی ادامه داد: شاید اگر در گیم اول می توانستیم پیروز شویم، بازی و جریان آن طور دیگه ای پیش می رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه انتقادی از بازیکنانم ندارم، تصریح کرد: آنها آن حدی از توان شان را نشان دادند که می توانستند داشته باشند. در هر صورت بازی اصلی ما دو روز دیگر خواهد بود.

الکنو در مورد ایتالیا و اینکه این تیم در المپیک ریو باعث حذف تیم ملی والیبال کشورمان از بازی ها شد، خاطرنشان کرد: مدت ها از بازی های ریو گذشته است، ما فقط به بازی آینده فکر می کنیم، حتی الان که چند قدم از سالن دیدار با ایتالیا دور شدیم، فقط به بازی با ژاپن فکر می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید در واکنش به اینکه “با این باخت صعود ایران سخت شد؟” کرد: در هر دوره بازی های المپیک هر بازی خطرات خود را دارد و ما الان به بازی با ژاپن فکر می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور بین تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پیگیری شد که با تساوی دو - دو همراه بود.

محسن سفید چقایی (۲۱) و یونس شاکری (۲۸) برای هوادار و محمدجواد آزاده (۳۱) و ابوالفضل زمانی (۸۶) برای خودروسازان گلزنی کردند.

عملکرد کم اشتباه هوادار باعث شد تا رضا عنایتی خیلی زود دست به تغییر در ترکیب تیمش بزند. علی اکبر رنجبر در دقیقه ۲۴ نخستین تعویضی این دیدار بود تا جای حامد پاکدل مهاجم پیکان را بگیرد.

با این حال هوادار روی پاس استثنایی داریوش شجاعیان به شاکری توانست گل دوم را به ثمر برساند اما در ادامه، این تیم پیکان بود که توسط آزاده توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

نیمه دوم با تغییر روند بازی برای پیکان همراه بود. عنایتی با استفاده از بازی مستقیم توانست فشار بیشتری را روی دروازه هوادار ایجاد کند ول تساوی را به ثمر برساند.

هوادار و پیکان با این تساوی ۲۵ امتیازی شدند تا رتبه‌های ۱۱ و ۱۲ جدول را به خود اختصاص دهند.

کد خبر 6082084

دیگر خبرها

  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم