Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد غفاری به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و مناسبت های هفته ملی مهارت، به ماموریت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از جمله ارائه آموزشهای مهارتی به اقشار مختلف جامعه، پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی نیروی کار پرداخت و خاطرنشان کرد: این سازمان به کمک حدود ۶۰۰ مرکز آموزشی ثابت و با همراهی نزدیک به ۱۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و ۲۱ هزار مربی خود، به عموم مردم و متقاضیان در دو بخش دولتی و خصوصی، خدمات آموزشی ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سطح ایران به کارجویان، شاغلین بنگاههای اقتصادی، اتحادیه ها و اصناف، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانش آموزان، سربازان وظیفه، ساکنان مناطق محروم و سکونتگاه‌های غیر رسمی، گروه های در معرض آسیب، زنان خانه دار، افراد دارای معلولیت، روستاییان، آسیب دیدگان اجتماعی و... آموزش های مهارتی ارائه می کند.

وی در ادامه به معرفی ظرفیت های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز پرداخت و اظهارداشت: این اداره کل با ۸ مرکز آموزش دولتی و قریب به ۵۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان، وظیفه آموزش و تربیت نیروی کار و ارتقاء مهارت شاغلان شهرستان های کرج، فردیس، اشتهارد، ساوجبلاغ و نظر آباد را بر عهده دارد.

غفاری در جمع نمازگزاران شهرستان کرج، آموزشهای مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را هدفمند توصیف و اشاره کرد: این آموزش ها بر اساس استانداردهای بین المللی اجرا شده ، انعطاف پذیر بوده و حداقل فاصله را با فناوری های روز دارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آموزش فنی و حرفه ای جوانان بیکاری آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد