Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در المپیک توکیو از ساعت ۱۵:۱۰ در سالن آریا‌که آرنا مقابل ایتالیا قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱  به سود ایتالیای‌ی‌ها خاتمه پیدا کرد. 

سعید معروف، سید محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور، امیر غفور و مهدی مرندی نفرات شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیایی‌ها ست نخست را خوب شروع کردند، اما در امتیاز ۲۴ بر ۲۳ تیم ایران توانست از حریف خود پیش بیفتد. شاگردان بلنجینی دست از تلاش برنداشتند و در نهایت ست نخست را با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود خود رقم زدند. 

در شروع ست دوم آرمان صالحی در ترکیب تیم ایران قرار گرفت و در ادامه هم لحظاتی شریفی جایگزین میثم صالحی شد. در این ست صابر کاظمی هم در ترکیب ایران قرار گرفت و کریمی هم بجای معروف وارد زمین شد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایتالیا تمام شد.

در ست سوم نفراتی مانند کریمی و کاظمی برای ایران وارد زمین شدند. عملکرد بازیکنان جایگزین در ست سوم خوب بود و ایران توانست در امتیاز ۱۵ بر ۱۳ از حریف پیش بیفتد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران تمام شد و شاگردان آلکنو با نفرات ذخیره خود توانستند حریف را شکست دهد. 

در ست چهارم کریمی همچنان بجای معروف در ترکیب باقی ماند و کاظمی هم به جای غفور بازی کرد. ایتالیا این ست را هم خوب شروع کرد و شاگردان آلکنو در تعقیب حریف بودند. ایران اختلاف را به حداقل هم رساند، اما ایتالیایی‌ها پا پس نکشیدند و این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود لاجوردی‌پوشان خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب تیم ایران با نتیجه ۳ بر یک مغلوب ایتالیا شد تا جواز صعود ایران به مرحله بعدی در بازی آخر و مقابل ژاپنِ میزبان صادر شود. ایتالیا از سه بازی قبلی خود دو پیروزی مقابل کانادا و ژاپن و یک شکست مقابل لهستان در کارنامه داشت. شاگردان آلکنو هم از سه مسابقه قبلی خود دو پیروزی مقابل لهستان و ونزوئلا و یک شکست مقابل کانادا در کارنامه داشتند.

تیم ملی والیبال در آخرین مسابقه خود باید روز یک‌شنبه از ساعت ۱۵:۱۰ مقابل ژاپن قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو والیبال ایران والیبال ایران و لهستان در المپیک نهایت با نتیجه شاگردان آلکنو تیم ایران ۲۵ بر ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیمی برود که آخرین شکست آنها را در جام جذفی آن هم در ورزشگاه آزادی رقم زده است. تیمی که در سال‌های اخیر آمار فوق العاده‌ای مقابل سرخپوشان داشته و موفق به کسب ۴ برد در جدال با پرافتخارترین تیم لیگ برتر در ۴ سال اخیر شده است.

اگر به یاد داشته باشید، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل ۰۱-۱۴۰۰ بود که پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در حالی که از قهرمانی لیگ نا امید شده بود باید در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراکی می‌رفت که با مهدی رحمتی نتایج خوبی میگرفت.

آن دیدار در نهایت با نتیجه پرگل ۳ بر۲ به سود شاگردان رحمتی به پایان رسید تا پرسپولیس سومین جام فصل را بعد از سوپرجام و لیگ برتر از دست بدهد.

آلومینیومی‌ها در آن دیدار فرصت زدن گل چهارم به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی را هم داشتند که احمد گوهری، گلر کنونی سفیدپوشان اراکی موفق به مهار ضربه محمدرضا آزادی شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!