Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@17:53:57 GMT

مسن‌ترین مرشد ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۲۷۵

قاسم خوش هیکل آزاد مرشد با سابقه ورزش های زورخانه ای ایران درگذشت.

مرشد خوشنام و با سابقه ورزش های زورخانه ای ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، قاسم خوش هیکل آزاد مرشد با سابقه ورزش های زورخانه ای ایران که بر اثر کهولت سن مدتی در بیمارستان بستری بود در سن ۹۷ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم خوش هیکل آزاد طی سال های طولانی فعالیت در ورزش های زورخانه ای، در زورخانه هایی همچون نیرو یزدان، قائم، امیرکبیر، زمانی، کاوه، شجاعت، نور، پاچنار، آزمایش، حاجی قوامی، چیت ری، هنر و... به مرشدی پرداخت.

مرحوم خوش هیکل آزاد متولد ۱۹۰۳ در تهران بود و سال های زیادی را با فدراسیون ورزش های زورخانه ای به عنوان مدرس همکاری داشت و در شعر و خوش نویسی نیز دارای مهارت بود. وی بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

خبرگزاری ایسنا، این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش ایران تسلیت می گوید و برای آن مرحوم طلب غفران الهی دارد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس پیشی گرفتن علی کریمی از علی پروین در امتیازات / نتایج تیم منتخب قرن (17) احسان حدادی: باید شرکت می کردم تا خودم را برای بازی های آسیایی 2022 محک بزنم توماس باخ به ملاقات نازنین ملایی رفت؛ هدیه رئیس کمیته بین المللی المپیک به قایقران ایرانی / عکس بازگشت ویرجیل فن دایک و جو گومز به میادین در سالروز حادثه انفجار بندر بیروت، رونالدینیو در لبنان حاضر شد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پدر جودو خراسان رضوی درگذشت