Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، با آغاز اکران ۴ فیلم کوتاه در اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر که در روز پنجم مرداد آغاز به کار کرد  «تست دوربین» ساخته صحرا اسدالهی که برنده جوایز متعددی از جشنواره‌های بین‌المللی بوده است نمایش داده شد. صحرا اسدالهی ایده شکل‌گیری این اثر را مربوط به جشن الفبا در دوران دبستان خود عنوان کرد و موضوع کودکان را دغدغه اصلی خود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم میزبان هنرمندانی چون مهرداد کوروش نیا، احسان کرمی، صحرا فتحی، مهدی ایل بیگی، فرزین محدث، شادی اسدپور، نیما رییسی و پیمان عباسی بود.

همچنین فیلم‌های «کلاستر و فوبیا» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و بازی مهدی کوشکی و المیرا دهقانی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر، «به وقت جدید یا قدیم» به کارگردانی کیان حجازی و بازی مهدی حسینی‌نیا و ندا عقیقی و «کلید» به کارگردانی سینا قویدل و بازی مهران نائل، سایر آثار اکران نخستین روز این مجموعه بودند. آزاده مسیح‌زاده، رضا آشفته، پویان عسگری و محمدرضا مقدسیان نیز نقد آثار اکران شده را به عهده داشتند. مجموعه اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر، با اکران خصوصی فیلم‌های کوتاه، مستقل و مستند با هدف حمایت معنوی به آثار برای پخش و ارائه آنها در بستر جامعه با مدیریت شهاب حسینی آغاز به کار کرده است.

در همین رابطه فیلمبرداری فیلم کوتاه «ارفاق» به کارگردانی رضا نجاتی نیز به پایان رسید. فیلمبرداری فیلم کوتاه «ارفاق» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی به پایان رسید. با شروع تدوین توسط عماد خدابخش این فیلم در حال گذراندن مراحل پس تولید است. هوتن شکیبا، سیاوش چراغی‌پور، اصغر پیران، مهیار راحت طلب، محمد شاکری، علی راد، منصور نصیری و شایان پناهی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا نجاتی، مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: هادی معنوی پور، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موسیقی: پیام آزادی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح لباس: سمانه احمدی مطلق، طراح گرافیک و تریلر: میدیا کیاست، اصلاح رنگ: فربد جلالی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مرضیه اکبرنژاد، منشی صحنه: رعنا بهرخ، عکاس: مهسا عباسی، فیلم پشت صحنه: مهرنوش فرجی، پخش بین‌الملل: آزاده مسیح زاده.

کد خبر 617412 برچسب‌ها فیلم کوتاه سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فیلم کوتاه سینمای ایران فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساعت 20 سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نوید محمودی پیش از این فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم‌نت را برعهده داشته است.

فیلم‌های «ویلای ساحلی» و «حدود 8 صبح» برنامه روز اکران آنلاین فیلم‌نت هستند.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»