Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در ابتدا گفت: بسیار خوشحالم که تیم ما به حق خودش رسید و قهرمان این تورنمنت شد. البته کسب قهرمانی برای ما اولویت اصلی نبود، اما برای حفظ شخصیت فوتسال ایران در آسیا و جهان لازم بود.

وی ادامه داد: تیم‌های خوبی مانند تایلند، ازبکستان و مصر در این تورنمنت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر می‌‎کنم که بازیکنان جوان نیز میدان دیده شدند و تحت فشار قرار گرفتند. در بازی امروز به دلیل ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر، نمایش بهتری داشتیم و توپ را بهتر به گردش درآوردیم و به طور کلی مالکیت توپ در اختیار ما قرار داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تایلند تیم بزرگ و قابل احترامی است، اما مقهور نمایش زیبای بازیکنان ما شد. از کادرفنی و بازیکنان و همینطور تیم‌های باشگاهی تشکر می‌کنم. این قهرمانی را پس از مردم، به مرحوم پدرم که همیشه پس از هر مسابقه با من تماس می‎‌گرفت، تقدیم می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال محمد ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه خود مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.   در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروهِ گروه D صعود کند.   تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم