Web Analytics Made Easy - Statcounter

"محمدرضا بختیاری" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه برای ۲۰۰ هزار مشترک بدمصرف و پرمصرف تهرانی، اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده بود گفت: پیش از این، اینگونه مشترکان اخطاریه دریافت کرده اند که اگر نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام نکنند با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری با اشاره به اینکه مشترکانی که میزان مصرف خود را در این مدت کاهش ندادند مشمول این طرح می شوند، اظهار داشت: این مشترکان حدود ۵ درصد کل مشترکان را شامل می شوند که ۱۰ درصد آب تهران را مصرف می کنند.

وی به این موضوع که شروع این کار از اشتراک‌های پرمصرف مناطق شمالی تهران است، اشاره کرد و گفت: بیشتر این مشترکان در شمال تهران هستند ضمن اینکه در مناطق بخش جنوبی استان تهران نیز شاهد مصرف بالا هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه رشد مصرف در استان تهران، امسال منطقی و در حد یک درصد بوده است اظهار داشت: ۵۰ درصد مردم تهران کمتر از حد نرمال که ۱۴ مترمکعب است، آب مصرف می کنند.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد تهرانی ها کمی بیش از الگوی مصرف آب استفاده می کنند و ۲۰ درصد نیز مشترکان پرمصرف هستند.

بختیاری خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که امسال تابستان بسیار سختی را می‌گذرانیم، از این رو نیازمند همکاری آنها در رعایت الگوی مصرف هستیم.

 این مقام مسوول  استفاده از کاهنده مصرف، استفاده نکردن از آب به‌جای جارو در زمان نظافت ساختمان، باز نگذاشتن آب در زمان استحمام و شست و شوی دست ها، بررسی وضعیت کلرهای آبی و قرار دادن در سایه و سایر موارد را مانع از هدررفت آب دانست.

برچسب‌ها آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال ۱۴۰۳ هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر ۲.۵ برابر الگو، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیر‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطع گاز در رشت و خمام