Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:02:33 GMT

تولد نوزاد کهگیلویه و بویراحمدی در ارتفاع ۹ هزارپایی+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۴۱۴

تولد نوزاد کهگیلویه و بویراحمدی در ارتفاع ۹ هزارپایی+فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش وحدت‌نژاد از تولد نوزاد در ارتفاع 9 هزار پایی در بالگرد اورژانس خبر داد.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  در بیان جزئیات این خبر افزود: امروز ساعت ۹ صبح از روستای مازه کز سادات محمودی طی تماس با اورژانس ۱۱۵ یاسوج، مبنی بر کمک به مادر ۳۰ ساله که به علت شرایط اورژانسی وضع حمل درخواست کمک کرده بود، بلافاصله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ بر بالین مادر باردار، اقدامات حمایتی برای او انجام، ولی با توجه به شرایط زایمانی، مادر باردار را به سمت بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال و در طول مسیر، بر فراز آسمان نوزاد عجول پسر در بالگرد اورژانس به دنیا آمد.

 

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تشکر از خدمات ارزنده کادر پروازی و تکنسین های اورژانس ۱۱۵، تصریح کرد: مادر و نوزاد پسر با شرایط مطلوب و ایده آل به بیمارستان امام سجاد یاسوج تحویل داده شدند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: نوزاد بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی اورژانس خبرگزاری فارس اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند

محمد تقدیسی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: اگر نوزاد حیوانی را در طبیعت به تنهایی دیدید، مطمئن باشید مادر آن نوزاد از ترس، کمی دورتر در حال نظاره فرزندش است و برای تغذیه رفته است، بنابراین نباید به آن‌ها نزدیک شویم.

وی در ادامه افزود: اگر به نوزادان حیوانات دست بزنیم یا آن‌ها را در آغوش بگیریم و با خود ببریم، حتی اگر آن‌ها را به مکان اول بازگردانیم، مادر به آن‌ها نزدیک نمی‌شود، چون بوی انسان را گرفته است.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش خراسان شمالی بیان کرد: ۸۰ تا ۹۰ درصد نوزادان حیواناتی که در طبیعت به اینگونه گرفته می‌شوند و دوباره به طبیعت بازگردانده می‌شوند، تلف می‌شوند.

کد خبر 6085183

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • فیلم| تولد یک نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادرش در بمباران