Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:32:00 GMT

المپیک توکیو| والیبال کشورمان چگونه صعود می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۴۲۱

المپیک توکیو| والیبال کشورمان چگونه صعود می‌کند؟

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، تیم ملی والیبال مردان در چهارمین دیدار خود از مرحله گروهی المپیک توکیو با نتیجه 3 بر یک بازی را به ایتالیا نایب‌قهرمان المپیک ریو واگذار کرد. ایتالیا با این نتیجه صعود خود را به مرحله یک‌چهارم قطعی کرد.

در جدول رده‌‌بندی گروه اول المپیک، لهستان با 3 پیروزی و 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ایتالیا هم با همین تعداد پیروزی و 8 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانادایی‌ها با 2 پیروزی و 7 امتیاز سوم هستند و ژاپن با 2 پیروزی 6 امتیاز چهارم است و ایران با همین تعداد پیروزی و 5 امتیاز در رده پنجم ایستاده است. ونزوئلا هم بدون پیروزی در رده آخر قرار گرفته است.

با این شرایط تیم ملی باید در بازی آخر خود برابر ژاپن که حکم مرگ و زندگی دارد، به پیروزی برسد تا جواز صعود به جمع 8 تیم نهایی را بدون اما و اگر کسب کند؛ در غیر اینصورت پرونده المپیک بسته خواهد شد. با توجه به اینکه از هر گروه 4 تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند، تنها راه صعود ملی‌پوشان کشورمان پیروزی بر ژاپنِ میزبان است.

در روز آخر مرحله مقدماتی (یک‌شنبه) تیم ملی والیبال لهستان با کانادا روبرو خواهد شد. ایتالیا به مصاف ونزوئلا می‌رود و شاگردان آلکنو هم مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ایران شاگردان آلکنو شرایط صعود ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار‌های دور سوم گروه C جام ملت‌ های فوتسال آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، ژاپن و تاجیکستان مقابل هم به میدان رفتند.

ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

در مسابقه همزمان نیز تقابل تیم‌های کره جنوبی و قرقیزستان با تساوی ۵-۵ پایان یافت.

تاجیکستان و قرقیزستان با این نتایج، پنج امتیازی شدند و به دنبال تساوی در بازی رودررو، بر حسب تفاضل گل با ایستادن در رده‌های اول و دوم گروه، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا مجوز شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب می‌کنند، سامورایی آبی از شرکت در دوره آتی جام جهانی بازماند.

دیگر خبرها

  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا