Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رافائل واران پس از ۱۰ سال بازی در باشگاه رئال مادرید، راهی منچستریونایتد شد و قرار است فصل آینده در انگلیس توپ بزند.

این بازیکن امروز در تمرینات رئال مادرید شرکت کرد و با بازیکنان وداع گفت. 

واران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: روز خداحافظی فرار رسیده و من پس از ۱۰ سال فوق العاده در رئال مادرید قرار است با قلبی آغشته به محبت این تیم را ترک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چند روز برای من با احساسات زیادی دنبال شد. احساساتی که الان می‌توانم به شما بگویم.تشکر می‌کنم از شما طرفداران رئال مادرید که همیشه باعث شدید من بهترین نمایشم را به اجرا گذارم. همیشه تحت فشار بودم و به همین دلیل فهمیدم برای موفقیت باید تلاش کنم.

وی ادامه داد: من مفتخرم با بهترین بازیکنان دنیا در این تیم هم بازی شدم. بردهای پرشماری را بدست آوردیم و جام های زیادی گرفتیم. مخصوصا «لادسیما» که هیچ وقت فراموشش نخواهم کرد.

واران گفت: هر روز این ۱۰ سال برایم یک روز فوق العاده بود. من با احساساتی عمیق تیم را ترک خواهم کرد و هیچ وقت این داستان را فراموش نمی‌کنم. داستان جدیدی آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: واران واران در منچستریونایتد رافائل واران رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

ستارگان رئال مادرید خود را برای دیدار برگشت با منچسترسیتی آماده می کنند. دیدار رفت دو تیم در مادرید با نتیجه تساوی 3-3 خاتمه یافته بود.

دانلود (15.5MB)

دیگر خبرها

  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • خمس از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید