Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:21:46 GMT

تاریخ سازی پینگ پنگ باز چینی با طلای چهارم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۵۵۱

تاریخ سازی پینگ پنگ باز چینی با طلای چهارم

پینگ پنگ باز چینی، چهارمین مدال طلای المپیک خود را امروز کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فینال تنیس روی میز المپیک 2020 عصر امروز برگزار شد. مطابق پیش بینی، دو چینی را در این دیدار رو در روی هم دیدیم. فان ژن دونگ در حالی به دنبال کسب مدال طلای المپیک بود که حریف قدری به نام ما لونگ را پیش رو داشت؛ ورزشکاری که به دنبال کسب چهارمین طلای خود در المپیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رقابت دو ورزشکار تنیس روی میز چین در دیدار پایانی المپیک 2020 یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های روز هشتم در بین تمامی رشته ها بود؛ رقابتی که 6 ست به طول انجامید و در نهایت با برتری 4 بر 2 ما لونگ به پایان رسید.

 

 

ما لونگِ 32 ساله (دارنده مدال طلای تیمی المپیک 2016 و 2012 + طلای انفرادی المپیک 2016) با استفاده از تجربه بالایش توانست کلاس کاری بالا و آرامش خود را در لحظات پر فشار فینال تمام چینی تنیس روی میز المپیک 2020 به نمایش گذاشته و از عنوان قهرمانی اش دفاع کند و دومین طلای متوالی تنیس روی میز انفرادی المپیک را مال خود کند. 

 

به این ترتیب بود که ما لونگ بدل به اولین مردی شد که در بازی های المپیک موفق به کسب چهار مدال طلای تنیس روی میز شده است. جالب اینجاست که بدانید پیش از این و در تاریخ بازی های تنیس روی میز المپیک سه زن این کار را انجام داده بودند.

 

 

 

 

 

 

 

تنیس روی میز المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز المپیک 2020 توکیو تنیس روی میز المپیک المپیک 2020 مدال طلای ما لونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، طبق اعلامر سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898291

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت
  • تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران