Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مشرق ، فتحی نورین ورزشکار الجزایری که نماد مقاومت فلسطین در المپیک توکیو شد، در جدیدترین مصاحبه اش از فشارهای پشت پرده بعد از انصرافش از بازی ها برای مواجه نشدن با ورزشکار رژیم صهیونیسیتی پرده برداشت.

جودوکا الجزایری در مصاحبه تلویزیونی خود دست به افشاگری زد و گفت: بعد از اینکه از این مسابقه انصراف دادم، تماسی از رئیس فدراسیون جودوی الجزایر داشتم که حرف های عجیبی به من گفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به من گفت نماینده کشور الجزایر هستی و نباید اینطور تصمیم می گرفتی.

وی افزود: من در پاسخ به رئیس فدراسیون گفتم بله، من نماینده کشور و ملت شریف الجزایر هستم که همیشه حامی مسئله فلسطین بودندو اسرائیل را به عنوان دولتی اشغالگر و جعلی محکوم کردند.

نورین اظهار داشت: نه تنها از سوی فدراسیون جودو بلکه از سوی کمیته ملی المپیک نیز توبیخ شدم. این رفتار مسئولان ورزش کشور عجیب بود. مسئله فلسطین همیشه برای ما اهمیت دارد. هیچگاه از موضع خود در دفاع از فلسطین کوتاه نمی آیم.

جودوکا الجزایری درباره اینکه تعلیق شده، گفت: من و مربی ام از المپیک کنار گذاشته شدیم و تا اطلاع ثانوی تعلیق شدیم ولی من به عنوان یک ورزشکار آزادی خواه می توانم هر تصمیمی بگیرم. مسئله فلسطین در سازمان ملل هم تایید شده و نمی خواهم با ورزشکار دولتی مبارزه کنم که اشغالگر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فتحی نورین فلسطین المپیک الجزایر اخبار مهم الجزایر المپیک المپیک ۲۰۲۰ ژاپن المپیک توکیو رژیم صهیونیستی فتحی نورین فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار ونزوئلایی از المپیک پاریس کنار رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، یولیمار روخاس، دارنده مدال طلای المپیک در پرش سه‌گام زنان، دچار آسیب دیدگی تاندون آشیل شد و مجبور شد از بازی‌های المپیک پاریس کنار برود.
تاندون آشیل یولیمار روخاس، ورزشکار ۲۸ ساله ونزوئلایی، در حین یک جلسه تمرینی در اسپانیا پاره و مجبور به جراحی شد. 
این آسیب دیدگی او را مجبور به کناره گیری از بازی‌های پاریس کرده و سفر المپیک خود را به طور موقت متوقف می‌کند، زیرااحتمال می‌رود او تا ۲ ماه آینده نتواند تمرینات خود را آغاز کند. 
روخاس، همراه با تصویری از او روی تخت بیمارستان، در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفت: «قلب من شکسته است و متاسفم که نمی‌توانم در المپیک پاریس شرکت کنم درد شدیدی دارم و جراحی مرا از المپیک دور می‌کند»

دیگر خبرها

  • روشن شدن مشعل المپیک 2024 توسط شناگر فرانسوی
  • روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ توسط شناگر فرانسوی
  • متفکر عرب: حمله ایران یک تحول بزرگ و مهم است
  • الجزایر: صلح و امنیت تنها با احقاق حقوق ملت فلسطین ممکن است
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • چرایی یک رویکرد
  • حمله به فلسطین اشغالی نشانه عقلانیت ایران بود
  • ورزشکار ونزوئلایی از المپیک پاریس کنار رفت