Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری شهاب، هلال احمر فلسطین اعلام کرد بیش از ۲۰۰ فلسطینی تنها در منطقه «بیتا» در جنوب «نابلس» مورد هدف گلوله ساچمه‌ای نظامیان اشغالگر صهیونیست قرار گرفته و زخمی شده‌اند.

منابع محلی فلسطینی در الخلیل نیز اعلام کردند بعد از تشییع پیکر شهید «شوکت عوض» که به دست نظامیان صهیونیستی و با گلوله واقعی شهید شده بود، در «بیت امر» درگیری‌های شدیدی میان مردم فلسطین و نظامیان صهیونیستی در گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پی شهید شدن کودکی فلسطینی، جنبش جهانی دفاع از کودکان ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی به علت کشتار عامدانه کودکان فلسطینی، کشته شدن ۱۱ کودک فلسطینی در سال جاری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی را یک جنایت جنگی غیر قابل قبول خواند.

جنبش جهانی دفاع از کودکان، رژیم اشغالگر صهیونیستی را به هدف قرار دادن کودکان فلسطینی به صورت عمدی و با نیت قبلی متهم کرد.

این جنبش اعلام کرد: ۱۱ کودک فلسطینی در سال جاری به دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست کشته شدند که یک جنایت جنگی غیرقابل قبول به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات فلسطین رژیم صهیونیستی نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری