Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@07:50:56 GMT

بیکاری هفتگی آمریکا فراتر از انتظار

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۶۲۱

بیکاری هفتگی آمریکا فراتر از انتظار

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، وزارت کار آمریکا گزارش هفتگی جدید خود را منتشر کرد که نشان می‌داد میزان بیکاری در این هفته فراتر از انتظار بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، طبق این گزارش تعداد آمریکایی‌هایی که در هفته گذشته برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کردند به ۴۰۰ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان همچنان ۲ برابر میانگین سطح بیکاری هفتگی در دوران قبل از کرونا است.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی داوجونز پیش‌بینی کرده بودند که تعداد بیکاران آمریکا این هفته حداکثر به ۳۸۰ هزار نفر برسد.

با این حال تعداد بیکاران این هفته نسبت به تعداد بیکاران هفته گذشته که ۴۲۴ هزار نفر شده بود کاهش یافته است.

تعداد افرادی که به طور مداوم از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند (یعنی در هفته‌های قبل بیکار شده و بیکاری آنها ادامه داشته است) این هفته با اندکی افزایش به ۳.۲۷ میلیون نفر رسید.

تعداد کل افرادی که از برنامه‌های حمایت از بیکاری و مشاغل کم‌درآمد دولت استفاده می‌کنند این هفته ۶۰۰ هزار نفر افزایش یافت و به ۱۳.۱۶ میلیون نفر رسید.

پربیننده ترین بزنگاه تورمی اقتصاد ایران / آیا ۱۴۰۰سال رکورد شکنی‌ تورم است؟ رکورد فروش هفتگی اوراق بدهی / کاهش ۸۵درصدی فروش اوراق بدهی نسبت به سال گذشته ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۵/۷ یارانه معیشتی مرداد کی واریز می‌ شود؟ رویای تاسیس کارخانه از خانه؛ چگونه قوانین به کسب‌ و کارها آسیب رساند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیکاری آمریکا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده

نشریه پولتیکو گزارش داد که دولت بایدن ماه گذشته به‌طور مخفیانه سیستم موشکی دوربرد «اتکمز» را در اختیار اوکراین گذشته است.

به گزارش ایسنا، این نشریه در ادامه به نقل از منابع خود اعلام کرد اوکراین تاکنون دومرتبه از این سیستم موشکی برای حمله به اراضی روسیه استفاده کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

این بسته شامل مهمات تسلیحات متعارف، موشک‌ها و سامانه‌های ضدهوایی و دیگر تسلیحات می‌شود.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته