Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین عبدالله پور مجری استانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان‌های شوشتر، گتوند و باوی با همراهی مهدی زاده تسهیلگر گتوند در جهت ابلاغ شعار سال مقام معظم رهبری جهت پشتیبانی و رفع موانع تولید و هماهنگی هر چه بیشتر در جهت اختصاص سهمیه‌های سال ۱۴۰۰ اشتغالزایی پایدار جوانان و تحصیل کردگان صالح شهر با منتخبین این شهر دیدار و تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امین عبدالله پور گفت: بنیاد برکت با شعار تلاشی با برکت جهت محرومیت زدایی و توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم کشور وارد عرصه خدمت به مردم کشور شده و تاکنون خدمات زیادی در سطح استان انجام گرفته و امیدوارم با همکاری دیگر ارگان‌ها در استان شاهد محرومیت زدایی روز افزون در سطح خوزستان باشیم یکی از ارگان‌هایی که در آیین نامه سحاب بنیاد برکت آمده است فنی و حرفه ای است.

او بیان داشت: افرادی مورد نظر ما هستند که آموزش لازم از طرف فنی و حرفه‌ای رو ببینند و حداقل ۴۰ درصد آورده داشته باشند مابقی یعنی ۶۰ درصد رو بنیاد برکت پرداخت خواهد نمود

مجری استانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان‌های شوشتر، گتوند و باوی افزود: هدف بنیاد برکت توانمند سازی روستا‌ها و شهر‌ها می‌باشد که ما در جهت تحقق این امر از طرف بنیاد برکت طرح‌ها را ارائه خواهیم داد. بنیاد برکت با افرادی که تشکیل تعاونی دهند چه در قالب تعاونی روستا، فامیل یا خانواده در صورت راه اندازی کارگاه موردنظر بهتر میتواند هماهنگ شود و تسهیلات پرداخت نماید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت محرومیت زدایی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا

نظرسنجی انجام شده توسط پارلمان اروپا نشان می‌دهد علی‌رغم برجسته نشان دادن مسئله مهاجرت غیرقانونی در رسانه‌ها، دغدغه اصلی رای‌دهندگان اروپایی «فقر، بحران هزینه‌های زندگی و محرومیت اجتماعی» است.

به گزارش گاردین، بهداشت، مسائل شغلی، دفاع و امنیت نیز همگی پیش از بحران مهاجرت قرار می‌گیرند. 

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد اکثر مردم بلژیک مایلند که پارلمان اروپا نقش کمتری در سیاست کشورشان داشته باشد.

افزون بر این، ۶۰ درصد رای دهندگان دیدگاه منفی نسبت به آمریکا داشتند که به گفته کارشناسان ممکن است به دلیل بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به ریاست جمهوری باشد.

انتخابات پارلمان اروپا قرار است از ششم تا نهم ماه ژوئن برگزار شود. این دهمین انتخابات پارلمانی پس از اولین انتخابات مستقیم در سال ۱۹۷۹ و اولین انتخابات پارلمان اروپا پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه) است. غالب نظرسنجی‌هایی که تا کنون انجام شده نشان می‌دهد احزاب راست‌گرا احتمالا اکثر کرسی‌ها را به دست خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود