Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  جواد تیموری ، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: باران تابستان 3 میلیون متر مکعب یعنی حدود 7 درصد ظرفیت سد گلستان آب روانه سد گلستان کرد که ورود این حجم آب به سد گلستان که پیش از این براثر کاهش ۳۰ درصدی بارش‌های امسال خشک شده بود، قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد تیموری افزود: هم اکنون ورود آب به سدهای بوستان و گلستان و برخی سدهای دیگر ادامه دارد.


به گفته تیموری ، هم اکنون حجم آب ورودی به سد گلستان ۲۳ متر مکعب بر ثانیه است که افزایش آب این سد را طی امروز و فردا به همراه خواهد داشت.


تیموری اضافه کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته در گلستان و در حوضه نکارود سه میلی‌متر، حوضه خلیج گرگان و قره سو به ترتیب حدود ۹ و ۱۰ میلی‌متر و حوضه گرگان رود و ۱۷ سرشاخه آن به طور میانگین حدود ۲۷ میلی‌متر باران باریده است.

 

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان ادامه داد: حجم آب حاصل از بارش‌های اخیر که مطابق اعلام هواشناسی تا عصر امروز نیز ادامه دارد، پس از پایان باران توسط کارشناسان این شرکت برآورد و اطلاع رسانی خواهد شد.


وی افزود: هم اکنون ذخیره آب سدهای استان حدود ۵۲ میلیون متر مکعب معادل ۲۱ درصد ظرفیت سدهای استان است.


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سد گلستان خشکسالی و دروغ سد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وزیر کار گفت: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، صولت مرتضوی  وزیر کار صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت:درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

طرح کالابرگ فجرانه در ایستگاه پایانی

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای 90 درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود 95 درصد استفاده شود

وزیر کار تصریح کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • ذخیره سد زاینده رود ۳۸۳ میلیون مترمکعب/ آب امشب به زاینده‌رود می‌رسد
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • اجرای طرح‌های عمرانی در بخش حتی لالی