Web Analytics Made Easy - Statcounter



سخنگوی شورای نگهبان گفت که هیچگونه هماهنگی پیشینی درباره مصوبات با شورای نگهبان معنا ندارد زیرا اساسا معلوم نیست تا لحظه آخر چه چیزی در مجلس تصویب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف در توییتی در پاسخ به کاربری که گفته بود «آقاتهرانی خبر از هماهنگی لازم برای تصویب طرح صیانت در شورای نگهبان داده و مشکلی برای تایید این طرح به شکل فعلی نیست»، نوشت:

«هیچگونه هماهنگی پیشینی درباره مصوبات با شورای نگهبان معنا ندارد زیرا اساسا معلوم نیست تا لحظه آخر چه چیزی در مجلس تصویب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که متن کامل و نهایی مصوبه از سوی مجلس شورای اسلامی برای شورای نگهبان ارسال نشود، نمی‌توان درباره تایید یا رد آن اظهار نظر کرد».

***

واکنش معاون وزیر ارتباطات به اظهارات سردار نقدی

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در توئیتی در واکنش به به اظهارات تند سردار نقدی در مورد طرح ضد اینترنت نوشت: شما در کدام سرزمین زندگی می کنید؟

وی در این باره نوشت: به اظهارنظر مردم و مشارکت‌جویی‌شان می‌گویند کامنت‌گذاری منافقان

به محدودیت و مانع‌گذاری هم می‌گویند صیانت

شما در کدام سرزمین زندگی می‌کنید؟ ما در ایران هستیم و هیچ‌وقت هم به شما نمی‌گوییم «خودتان می‌دانید و مملکت‌تان!»؛ چون اینجا مملکت ماست؛ ایران ما

***

قالیباف: عمدۀ ادعاها درباره «طرح صیانت» خلاف واقع است

رئیس مجلس در واکنش به انتقادات علیه طرح صیانت از حقوق کاربران مجازی خاطرنشان کرد: هیچ طرحی درحال حاضر تصویب نشده و مجلس صرفا به آغاز بررسی طرح رای داده است. طرح در کمیسیونی از منتخبین کمیسیون‌ها بصورت علنی وشفاف بررسی خواهد شد.

وی افزود: عمدۀ ادعاها درباره طرح خلاف واقع است. مسدود سازی اینستا و واتس‌اپ برنامۀ مجلس نیست و طرح درخصوص این پلتفرم‌های پرکاربرد بایداصلاح شود.

***

زیباکلام: طرح «صیانت» فریب بزرگ تندروهاست!

صادق زیباکلام در حساب توئیتر خود نوشت: طرح"صیانت از حقوق‌ کاربران" یک فریب بزرگ از سوی تندروها برای محدودیت اینترنت و فضای مجازی است

فضای مجازی را بحق میتوان بزرگترین تحول تاریخی بعد از ظهوراسلام در ایران دانست. اینترنت برای نخستین بار انحصار روایت حکومتی از هستی وحقیقت را به چالش کشانده و نفرت حکومت از آنرا می‌توان فهمید!

***

مدیر شبکه ۴: طرح صیانت، ساده‌انگاری است

مسعود معینی‌پور، مدیر شبکه ۴ به طرح صیانت مجلس درباره فضای مجازی واکنش نشان داد و آن را ساده انگاری دانست.

وی در توئیتی نوشت: طرح صیانت برآمده از ساده انگاری است که چالش های سهمناک و پیچیده ای پدید خواهد آورد.بارها از قانون گذاری های اینچنینی در ادوار مجلس لطمه های جبران ناپذیر خوردیم.

به یک طرح صیانت از عقلانیت قانونگذاری نیازمندیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس تقاضای اعمال دو فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران مطرح شد که نمایندگان با آن موافقت کردند.

بعد از تصویب دو فوریت، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این دومین بار است که مجلس شورای اسلامی اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند، دولت اصل لایحه را ارائه دهد.

وی اضافه کرد: ما در برنامه هفتم توسعه نتوانستیم در صندوق کار را پیش ببریم، چون اساسنامه دچار اشکال است حداقل وزارت ارتباطات کار خودش را به درستی انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند با ۲ نرخی شدن تعرفه آب
  • مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد
  • موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست