Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت ۲۱:۱۵ در چارچوب هفته‌ پایانی  لیگ فوتبال به میزبانی ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند.

* با توجه به مشخص شدن سرنوشت تیم قهرمان در این مسابقه مسئولان سازمان لیگ در فاصله ساعاتی مانده تا شروع بازی مشغول چینش سکوی قهرمانی و تدارک مراسمی هستند که قرار است به مناسبت جشن عید سعید غدیر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* خیابان منتهی به ورزشگاه شهدا به دلیل حضور هواداران پرسپولیس در این محل با ترافیک عجیبی مواجه شده و حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران این تیم با حضور در مقابل ورزشگاه مشغول تشویق سرخ‌پوشان هستند.

* زمان ورود اتوس تیم پرسپولیس به این خیابان هواداران به شدت یحیی گل محمدی و شاگردانش را تشویق کردند و وقتی اتوبوس زرد پیکان قصد ورود به ورزشگاه را داشت از سوی این طرفداران هو شد.

* تعداد زیادی از ماموران انتظامی برای کنترل محوطه اطراف ورزشگاه در مقابل آن حضور یافته و داربست‌هایی در این محل نصب شده بود.

* یک کودک استقلالی که همراه برادر خود به مقابل ورزشگاه شهدا آمده بود پرچم مربوط به این تیم را باز کرده و به تشویق آبی پوشان مشغول شده بود.

* با وجود شرایط کرونایی خاص کشورمان بسیاری از هواداران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این محل حضور یافتند.

* در میان طرفداران تعدادی خانم هم حضور داشتند.

* کانون هواداران پرسپولیس از طرف باشگاه پرسپولیس پرچم بزرگی پشت دروازه ضلع جنوبی ورزشگاه نصب شده و یک طرح موزائیکی به مضمون یا علی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز تیم های پرسپولیس و پیکان یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند. هر دو تیم با بازیکناین که در بازی روز گذشته به میدان نرفته بودند یا کمتر در زمین حضورداشتند این دیدار تدارکاتی را انجام دادند و در نهایت شاگردان اوسمار با یک گل پیکان را شکست دادند.

تک گل سرخپوشان را محمد بادپا به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد