Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز موارد مختلفی در نبض بازار بررسی و قیمت های جدید برخی اقلام منتشر شد که شما می توانید این اقلام را در بسته نبض بازار باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.   نرخ انواع بستنی در فروشگاه‌ها مشخص شد بستنی به عنوان دلچسب‌ترین خوراکی در دمای ۴۰ تا ۵۰ درجه این روز‌های تابستان، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  خرید طلا افزایش یافت!/ دلار گرفتار قیمت سازی ها شد مشاهدات میدانی نشان می‌دهد در هفته‌ای که گذشت بازار طلا شاهد خریداران بیشتری بوده است.   قیمت انواع لواشک در فروشگاه‌ها + جدول از قیمت‌های ترش مزه‌ترین و همچنین تازه‌ترین لواشک‌ها در این خبر مطلع شوید.   یورو ۲۸ هزار و ۸۳۵ تومان شد امروز (۸ مرداد ۱۴۰۰) هر یورو در صرافی ملی ایران به قیمت ۲۸ هزار و ۸۳۵ تومان رسید.   قیمت خودرو در بازار آزاد؛ ۸ مرداد ۱۴۰۰ قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش قیمت در برخی مدل‌ها رو به رو شد.   نوسان قیمت طلا و سکه؛ ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد امروز (۸ مرداد۱۴۰۰) قیمت ربع سکه به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.   انواع سشوار را چند بخریم؟ سشوار‌ها یکی از لوازم آرایشی مورد استفاده آقایان و خانم‌ها هستند که برای حالت دادن به مو و خشک کردن آن استفاده می‌شوند.   جدیدترین قیمت پوشک بچه در بازار + جدول پوشک بچه یکی از اقلام اساسی مورد نیاز خانواده هاست که شما می‌توانید نرخ‌های جدید آن در بازار را مشاهده کنید.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار بسته نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز صفر، ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز صفر مدل ۱۴۰۰، ۳۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین پژو ۴۰۵ SLX صفر ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت کارکرده خودرو‌های پژو ۴۰۵ نیز از ۳۰۰ میلیون ۴۸۵ میلیون تومان متغیر است.

قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۱۳۹۴ کارکرده هم ۳۰۰ میلیون تومان است.

همچنین قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز کارکرده ۳۲۰ میلیون تومان است و قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۳۹۸ در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو ۴۰۵ در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس