Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@13:16:45 GMT

ترکیب استقلال و سپاهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۸۴۷

شاگردان فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا در هفته آخر لیگ برتر به مصاف هم می روند.

استقلال و سپاهان در هفته سی ام لیگ برتر ایران از ساعت 21:15 به مصاف هم می روند.

به گزارش طرفداری؛ ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی، احسان حاج صفی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس پیشی گرفتن علی کریمی از علی پروین در امتیازات / نتایج تیم منتخب قرن (17) احسان حدادی: باید شرکت می کردم تا خودم را برای بازی های آسیایی 2022 محک بزنم توماس باخ به ملاقات نازنین ملایی رفت؛ هدیه رئیس کمیته بین المللی المپیک به قایقران ایرانی / عکس بازگشت ویرجیل فن دایک و جو گومز به میادین در سالروز حادثه انفجار بندر بیروت، رونالدینیو در لبنان حاضر شد / عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدارش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) به مصاف تیم ملی ترکمنستان خواهد رفت که بر همین اساس ترکیب ۱۱ نفره تیم ایران به شرح زیر اعلام شد:

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: نیروهای جوان تر را به تیم ملی آوردیم

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی‌ و مهدی طارمی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225401 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • استوری حسین حسینی از بازگشت به تمرین استقلال + عکس
  • عکس| بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی و یک سورپرایز!
  • اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال