Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:40:48 GMT

بادسوار هلندی یا آخرین بادافزار در المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۹۳۸

بادسوار هلندی یا آخرین بادافزار در المپیک توکیو

کیران بادلوی، بادموج‌سوار (بادسوار) هلندی، در رقابت های المپیک توکیو با مدل موی خاصی ظاهر شد که اشاره به یکی از انیمه های بسیار محبوب ژاپنی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کیران بادلوی در حالی در بازی های المپیک توکیو حاضر شد که مدل موی عجیبی برای خودش درست کرده بود. این بادموج‌سوار (بادسوار) هلندی موهایش را به شکل یک فلش آبی رنگ  درآورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ظاهر عجیب به انیمه ای بسیار معروف به نام "آواتار؛ آخرین بادافزار" اشاره دارد.

 

 

این بادموج‌سوار امیدوار است که در رقابت های روز شنبه بتواند دست به تاریخ سازی زده و آخرین مدال طلای المپیک در کلاس RS:X را ببرد. این آخرین دوره از بازی های المپیک است که بادموج‌سواری نیز به عنوان یکی از ورزش های المپیکی در مسابقات گنجانده شده است.

 

 

بادلوی 26 ساله درباره مدل موهایش گفت: "این کارتون درباره بچه ای بود که باد را کنترل می کند و او نیاز دارد تا کنترل دیگر عناصر طبیعی را نیز یاد بگیرد تا بتواند دست به کاری بزرگ بزند. و من هم اینجا دارم همین کار را می کنم.

من باید با باد هماهنگ باشم و با آب هم هماهنگ باشم و با هر چیزی که در اطرافم هست هماهنگ باشم و امیدوار باشم که این موضوع من را به دستاوردی بزرگ هدایت می کند."

 

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.او مثالی هم زد و گفت:«مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب چون نمی توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می شوم.درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899411

دیگر خبرها

  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد