Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون مشوقین هواداران تیم استقلال به مناسبت سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا پرچم‌های را در ورزشگاه آزادی نصب کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان از ساعت 21:15 امشب (جمعه) در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* با توجه به فرا رسیدن سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا، کانون مشوقین هواداران این تیم بنرهایی را به همین مناسبت در ورزشگاه نصب کرده‌اند. همچنین پرچم‌های بزرگ آبی روی سکوها دیده می‌شود.

* تیم سپاهان همچون پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و به همین دلیل سکوی قهرمانی توسط مسئولان در حال آماده‌سازی است.

* بازیکنان دو تیم با یکدیگر وارد ورزشگاه شدند و برخی از آنها با یکدیگر خوش و بش می‌کردند.

* محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور دارد و با سیاوش یزدانی مدافع استقلال که سابقه بازی در سپاهان را دارد خوش و بش کرد.

* شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی تیم استقلال پس از مدت‌ها در لیست 18 نفره تیمش قرار گفت. علاوه بر او، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، سینا خادم‌پور، آرمان رمضانی، سعید مهری، سبحان خاقانی و سینا سعیدی‌فر دیگر نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان استقلال سپاهان اصفهان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و رقابت در صدر و انتهای جدول برای کسب عنوان قهرمان و همچنین بقا بسیار حساس شده به طوری که نمی‌شود تیمی را قطعاً قهرمان دانست و تیمی را هم قطعاً سقوط کننده به دسته پایین‌تر در نظر گرفت.

علی علیزاده کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با حساسیت در هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی را در جدول دارند و به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند اما در کنار این دو تیم نباید سپاهان را فراموش کنیم، مطمئنم که این تیم می‌تواند به کورس قهرمانی باز گردد تا در هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ بازی‌های فوق حساسی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: با توجه به بازی‌های خوبی که از استقلال در هفته‌های اخیر شاهد بودیم و همچنین بردهای اقتصادی که به دست می‌آورد به نظر در برابر پرسپولیس این تیم دست بالاتر را دارد و سرنوشت قهرمانی را می‌تواند تعیین کند. نباید از کادر فنی خوب این تیم به راحتی بگذریم، جواد نکونام در این فصل توانسته تفکر پیروزی را در بین بازیکنان تیمش جا بیاندازد و همچنین مدیریت خوبی در درون تیم داشته و بازیکنان نسبت به سال‌های گذشته کمتر درگیر حاشیه‌های فضای مجازی هستند.

علیزاده افزود: پرسپولیس هم تیم خوبی نشان داده و توانست رقابت تنگاتنگی را با استقلال برای رسیدن به صدر جدول ایجاد کند در کل امسال نسبت به فصل‌های گذشته لیگ بهتری را شاهد هستیم و تیم‌ها کار برای رسیدن به اهداف خود کار بسیار سختی را در پیش دارند.

کارشناس فوتبال در رابطه با رقابت ۳ تیم نساجی، صنعت نفت و استقلال خوزستان در انتهای جدول برای عدم سقوط به دسته پایین‌تر گفت: مدیران باشگاه نساجی باید در این فصل به طور کامل اتفاقاتی که در تیم خود رخ داده را تحلیل کنند، تیمی که توانست قهرمان جام حذفی شود و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند چرا باید چنین شرایطی برایش رخ دهد که برای بقا در لیگ برتر بجنگد؟ الهامی مربی با کیفیتی است و با شناختی که از او دارم نساجی در لیگ برتر ماندگار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: نفت آبادان هم با آمدن فراز کمالوند بهتر از گذشته نشان داده و این تیم توانست در اولین بازی خود برابر سپاهان نتیجه‌ای دور از انتظار را کسب کند اما با این حال شرایط این تیم هم برای بقا بسیار سخت و حساس است. استقلال خوزستان در نیم فصل دوم بسیار متفاوت‌تر از نیم فصل اول بوده و با توجه به بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند نحوه بازی این تیم عوض شده و نسبت به دو تیم دیگر شرایط بهتری دارد اما در مجموع همانطور که گفتم امسال لیگ بسیار سختی برای تیم‌های شرکت کننده بود و رقابت‌های تنگاتنگی را شاهد بودیم.

علیزاده که سابقه حضور در تیم مس رفسنجان را هم در کارنامه خود دارد در رابطه با شرایط این تیم در نیم فصل دوم با توجه به اضافه شدن محرم نویدکیا تصریح کرد: باشگاه مس از لحاظ سخت افزاری با کمبود رو به رو نیست و نویدکیا نیز به این موضوع اشاره داشته است، نبود هوادار دو آتیشه در مس باعث شده تا نویدکیا و کادرش با آرامش بیشتری بازی‌ها را دنبال کنند و تفکرات خود را جلو ببرند و امیدوارم این تیم در دیدارهای باقی مانده نیز نتایج مناسبی را کسب کند.

کد خبر 6079758

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال