Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@00:02:33 GMT

عملکرد عالی آسیایی ها در فوتبال المپیک

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۹۶۴

کره جنوبی در جریان 2 برد خود در المپیک 2020 برابر هندوراس و رومانی 10 گل زد و عنوان بهترین خط حمله مسابقات المپیک را در اختیار گرفت

به گزارش طرفداری، در جریان المپیک 2020 و در مسابقات فوتبال 2 کشور کره جنوبی و ژاپن تیم های برتر گروه های خود شدند.

ژاپن با 3 برد تیم برتر تمام مسابقات شد و کره جنوبی با 2 برد و یک باخت و 10 گل زده بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در یک چهارم نهایی ژاپن برابر نیوزلند و کره جنوبی مقابل مکزیک می ایستند، برتری 2 تیم آسیایی و صعودشان به نیمه نهایی المپیک دور از دسترس نیست.

صعود ژاپن و کره جنوبی به یک چهارم نهایی مسابقات به عنوان تیم اول گروه خود، خاطره صعود این 2 کشور در جام جهانی 2002 از مرحله گروهی به عنوان تیم اول گروهشان را زنده کرده است.

حالا ژاپن و کره جنوبی بیشتر از همیشه آسیایی ها را به کسب افتخار در مسابقات فوتبال المپیک نزدیک کرده اند.

کره جنوبی در مسابقات جام ملت های امید های آسیا قهرمان شد، آن ها در مرحله گروهی با ایران بازی کرده و به زحمت در حالی که ایران تیم برتر مسابقه هم بود، 2-1 بردند، حالا که کره در المپیک 10 گل به ثمر رسانده است و ژاپن اینگونه قدرتنمایی می کند بیشتر از همیشه جای خالی فوتبال کشورمان را در المپیک حس می کنیم، فوتبال ایران می توانست در المپیک عملکردی شایسته داشته باشد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس پیشی گرفتن علی کریمی از علی پروین در امتیازات / نتایج تیم منتخب قرن (17) احسان حدادی: باید شرکت می کردم تا خودم را برای بازی های آسیایی 2022 محک بزنم توماس باخ به ملاقات نازنین ملایی رفت؛ هدیه رئیس کمیته بین المللی المپیک به قایقران ایرانی / عکس بازگشت ویرجیل فن دایک و جو گومز به میادین در سالروز حادثه انفجار بندر بیروت، رونالدینیو در لبنان حاضر شد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی کسب مقام قهرمانی تیم کشتی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی آسیایی را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی آسیایی را تبریک گفت.

متن پیام تبریک محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

بار دیگر دلاورمردان ورزشکار کشورمان در مصاف با حریفان در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیایی خوش درخشیدند و با کسب مقام‌های اول در هر دو رشته سرور و شعف را به ملت سربلند ایران هدیه کردند و جهانیان قدرت و صلابت ورزشکارانمان در رویدادهای بین‌المللی را به نظاره نشستند.

اینجانب با تبریک و شادباش کسب این موفقیت‌های درخشان به سرپرستان، مربیان، قهرمانان و خانواده‌های آنان، توفیق و سرافرازی جوانان کشورمان در دست‌یابی به قله‌های افتخار را از خداوند متعال خواستارم.

محمدباقر قالیباف
رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی