Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تنیس دو نفره مردان المپیک توکیو با عملکرد درخشان نمایندگان کرواسی به اتمام رسید. کروات‌ها موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.

امروز (جمعه) و در فینال تنیس دونفره مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، «نیکولا مکتیچ» و «میت پاویچ» برابر «مارین چیلیچ» و «ایوان دودیگ» به برتری دست یافتند و طلایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال نقره هم به دیگر تیم کرواسی رسید.

با این اوصاف تعداد مدال‌های کاروان کرواسی به ۳ طلا، یک نقره و ۲ برنز رسید تا آنها در رده چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار بگیرند.

المپیک توکیو؛ کولاک کرواسی در تنیس دونفره مردان

در دیدار رده‌بندی، تیم نیوزلند متشکل از «مارکوس دانیل» و «مایکل ونوس» برابر «آستین کراجیچک» و «ساندگرن» از آمریکا به برتری رسید و نشان برنز را از آن خود کرد تا تیم آمریکا برخلاف انتظار عملکرد ضعیفی داشته باشد.

رقابت‌های تنیس بازی‌های المپیک توکیو با نتایج جالب توجهی در هر دو بخش انفرادی و تیمی مردان و زنان همراه بوده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های آسیای میانه آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک است که ملی پوشان تنیس روی میز ایران با حضور در آن می توانند صاحب سهمیه المپیک در بخش انفرادی شوند.

این رقابت ها ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و نفرات نخست در هر بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه می شوند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری و مهشید اشتری در این رقابت ها شرکت خواهد داشت.

اردوی آماده سازی این بازیکنان از روز سه شنبه به صورت رسمی در تهران و زیر نظر حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی آغاز می شود و به صورت مستمر تا زمان اعزام به تاشکند ادامه خواهد داشت.

شهسواری و اشتری در حالی وارد اردوی تیم ملی می شوند که طی یک ماه اخیر در رویدادهای باشگاهی و مسابقات معتبر تقویم فدراسیون جهانی شرکت داشتند ضمن اینکه با نظارت سرمربی تیم ملی پیگیر تمرینات خود هم بودند.

کد خبر 6085534

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک