Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

محرم نویدکیا اسامی ۱۱ بازیکن تیمش برای مصاف با استقلال را به شرح زیر اعلام کرد:

پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، احسان حاج صفی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی و محمدرضا خلعتبری

دیدار دو تیم از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس عجیب از محمد دانشگر

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر مدافع مصدوم سپاهان در تمرین این تیم حاضر شد و با دست آتل بسته تمرینات سبکی را پشت سرگذاشت تا آمادگی نسبی خود را حفظ کند.

این بازیکن که در بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از زمین مسابقه دور شد هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داد تا سپاهان یکی از مهره‌های مهم خود را در اختیار نداشته باشد.

دانشگر با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه دست است و می‌تواند نرم دوی و تمرینات سبک را انجام دهد با کفش ورزشی در محل تمرین سپاهان شرکت می‌کند تا همچنان در کنار تیم باشد و از لحاظ روحی روانی و تا حدودی جسمانی دور از مسابقات قرار نگیرد.

سپاهان در هفته‌های گذشته ضعف قابل توجهی در کارهای دفاعی داشته و از دست دادن مهره اصلی خط دفاعی آسیب بیشتری به این تیم وارد کرد و باید دید مهره‌های جانشین می‌توانند جای خالی این بازیکن را در ترکیب پر کنند یا خیر!

دیگر خبرها

  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • شادی جالب مهاجم استقلالی برابر یک پرسپولیسی!
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است