Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@16:47:18 GMT

پیکان – پرسپولیس / گزارش زنده

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۱۲۲۰

پیکان – پرسپولیس / گزارش زنده

پیکان و پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته سی ام به مصاف هم رفته اند. اطلاعات بازی

بازی: پیکان تهران ۰-۱ پرسپولیس تهران

تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته ۳۰

تاریخ: جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰

زمان: ساعت ۲۱:۱۵

مکان: تهران – ورزشگاه شهدای شهر قدس

داوران: موعود بنیادی فرد – علیرضا ایلدرم – حسن ظهیری – روح اله شریف

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید  امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، مهدی عبدی، شهریار مغانلو

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، نادر محمدی، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، محمد ستاری، سامان فلاح، اسماعیل بابایی

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

گل: مهدی عبدی گزارش بازی

 

 

دقیقه ۱۵/ یک موقعیت دیگر برای پرسپولیس و مهدی عبدی که موفق به گلزنی می شود اما قبل از اینکه کاری انجام بدهد، داور اعلام آفساید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۹/ گل نخست برای پرسپولیس توسط مهدی عبدی / حمله برای پرسپولیس، پاس مهدی ترابی از سمت چپ به دهانه دروازه و ضربه تمام کننده مهدی عبدی که به گل تبدیل شد.

دقیقه ۴/ موقعیت برای پرسپولیس که شوت بازیکنان پرسپولیس به دفاع پیکان برخورد کرد. سرخ ها اعتقاد داشتند که توپ به دست مدافع پیکان خورده است که نظر داور چنین نبود.

ساعت ۲۱:۱۵ / بازی با سوت داور آغاز شد. ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید  امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، مهدی عبدی، شهریار مغانلو

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، نادر محمدی، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، محمد ستاری، سامان فلاح، اسماعیل بابایی لیست بازی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برای پرسپولیس مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد