Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی ام و پایانی بیستمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امروز جمعه به طور همزمان با برگزاری هشت دیدار برگزار خواهد شد.

در یکی از مهمترین دیدارها که می تواند به طور مستقیم تکلیف قهرمانی را مشخص کند، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس مهمان تیم پیکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار تا دقیقه ۱۵ با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس در جریان است.

در دیگر دیدار مهم تعیین کننده قهرمان تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است که این دیدار هم تا دقیقه ۱۵ با تساوی بدون گل در جریان است.

* صنعت نفت آبادان یک - ماشین سازی تبریز صفر

* آلومینیوم اراک صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

* گل گهر سیرجان صفر - نساجی مازندران صفر

* پدیده مشهد صفر - فولاد خوزستان صفر

* استقلال تهران صفر - سپاهان اصفهان صفر 

* تراکتور تبریز یک - سایپا تهران صفر

* ذوب آهن اصفهان صفر - مس رفسنجان صفر

* پیکان تهران صفر - پرسپولیس یک
گل: مهدی عبدی(۹)

ادامه دارد.....

کد خبر 5269052

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم ملی والیبال ایران والیبال نازنین ملایی تیم ملی تیراندازی ایران تیراندازی تیم ملی شمشیربازی ایران فرهاد مجیدی تیم فوتبال تراکتور هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟

منصور رشیدی به محرومیت سیدحسین حسینی واکنش نشان داده است.

طرفداری | منصور رشیدی صحبت های جنجالی را درباره محرومیت سیدحسین حسینی انجام داده است.

گفتگوی منصور رشیدی با خبر آنلاین رو می خوانید:

رقابت نفسگیری در بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، نظر شما در مورد این کورس قهرمانی چیست؟

خب همانطور که می‌بینیم دو تیم فقط با اختلاف یک امتیاز در رده بندی قرار دارند. از حالا تمام بازی ها برای دو تیم مانند یک فینال تمام عیار خواهد بود. مخصوصا میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می‌شود که در مقابل تیم های جوان کم بیاورند. دیدیم که استقلال در بازی مقابل شمس آذر از دقیقه 70،80 کم بیاورد و 2 گل بخورد. امتیاز گرفتن از حالا سخت می شود. تیم ها باید هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی برای کسب نتیجه در بالاترین حد ممکن باشند.

بازی بعدی استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب با تراکتور و سپاهان است، نتیجه این دو بازی تا چه حد می تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد؟

قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی به حساب می‌آید. هم سپاهان هم تراکتور تیم هایی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند و از هواداران زیادی بر خوردار هستند. سپاهان با برد در بازی قبلی با روحیه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تراکتور نیز در تبریز از هوادارانش بهره می‌برد، برای همین هر دو بازی قطعا سخت خواهد بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به مساوی در این بازی ها قانع خواهند بود تا ببینند در ادامه راه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظرتان در مورد محرومیت سیدحسین حسینی چیست؟

اخبار را خواندم آخر با چه قانونی به خاطر یک دختر 13،14 ساله هوادار فوتبال باید محروم شوید؟ چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت و جریمه نشد؟ حتی در فیلم ها چیزهای بدتری می بینیم چرا باید یک فوتبالیست را از بازی کردن به خاطر چنین اتفاقی محروم کرد. نمی دانم اسمش را چه چیزی بگذارم، فاجعه است. 300 میلیون برای یک اتفاق. بیش از این هم نمی‌شود حرف زد.

پس از کش و قوس های فراوان استقلال و پرسپولیس هم واگذار شدند.

بله من خودم هم بازنشسته شرکت نفت هستم می دانم که این شرکت ها از صندوق هایی که دارند تیم را خریداری کرده‌اند. امیدوارم که مشکلات هر دو تیم برطرف شود اما از نظر من مشکلات بیشتر از این حرف هاست. هر سال یک اتفاق و مشکل جدید در فوتبال ایران رخ می دهد و مشکلات جدیدی اضافه می‌شود که این تیم ها روز خوش نمی‌بینند. شابعاتی وجود دارد که هم بانک ها و هم شرکتی که مالکیت دو تیم را بر عهده گرفته‌اند ضرر ده هستند که این خبر بسیار ترسناکی است. بهتر است اقتصاد دان ها در این مورد نظر دهند که این واگذاری سرانجام خوبی خواهد داشت یا خیر.

استقلال ابتدای فصل با موبایل استقلال قرارداد امضا کرد که پس از جنجال های شرکت مشابه شاهد پاک شدنش از روی پیراهن استقلال هستیم.

وقتی شرکتی مشابه آن از مردم کلاهبرداری کرده طبیعی بود که این اتفاق رخ دهد، چرا باید از شرکت هایی که باعث بدبختی مردم شده اند در فوتبال حمایت شود؟ پولی که به عنوان اسپانسر هم به تیم داده آش دهان سوزی نبوده و در فوتبال این پول ها به چشم نمی‌آیند. در نهایت در فوتبال جایی برای تبلیغ این شرکت ها نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت