Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاقات و دقایق مهم بازی های هفته آخر لیگ بیستم

دقیقه 9 : پرسپولیس روی پاس زمینی ترابی به درون شش قدم ، با بغل پای مهدی عبدی به گل نخست خود دست یافت.

دقیقه 10: نفت آبادان توسط عبدالله ناصری دروازه تیم سقوط کرده ماشین سازی تبریز را باز کرد. این دیدار تشریفاتی است و تاثیر مهمی در سرنوشت دو تیم ندارد.

دقیقه 13: سعید واسعی دروازه سایپا را باز کرد تا نارنجی ها به سقوط نزدیک تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 23: با ارسال عمقی وحید امیری به قلب دفاع پیکان، احمد نورالهی توپ را بخوبی کنترل کرد و با ضربه بغل پا اختلاف را به دو گل رساند تا قرمزها راه چندانی تا فتح پنجمین جام پیاپی نداشته باشد.

در حال بروز رسانی ...

 

 

تیم‌های پیکان و پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار‌ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در حالی امروز برای کسب عنوان قهرمانی مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد که در صورت پیروزی ( یا حتی تساوی در شرایطی خاص) مقابل خودروسازان هفتمین قهرمانی خود در تاریخ بیست ساله رقابت‌های لیگ برتر را جشن خواهد گرفت که پنجمین جام پیاپی این تیم نیز محسوب خواهد شد؛ رکوردی که شاید تا دهه ها در فوتبال باشگاهی ایران تکرار نشود. 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، مهدی عبدی و شهریار مغانلو 

ترکیب پیکان: علی‌رضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، ابراهیم صادقی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمد امین درویشی، سیدمحمد ستاری، سامان فلاح و اسماعیل بابایی 

 

در سوی دیگر دو تیم همیشه مدعی استقلال و سپاهان نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای آبی پوشان چندان اهمیتی در نتیجه ندارد اما برای سپاهان کورسویی از توقف پرسپولیس و احتمال قهرمانی وجود دارد. فرهاد مجیدی همانطور که در نشست خبری گفته بود امشب از ترکیب کامل خود مقابل سپاهان استفاده کرده است تا فوتبال پاک و عدالت برای تعیین قهرمان فصل اجرا شود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، احسان حاج‌صفی، ولسیانی، سروش رفیعی و محمد نژادمهدی

 

یکی از دیدار‌های مهم هفته پایانی لیگ، مصاف تراکتور و سایپاست. تراکتور اندک شانسی برای کسب رتبه چهارم و کسب سهمیه آسیایی دارد و سایپا برای سقوط نکردن باید پیروز شود و امید به از دست دادن امتیاز از سوی ذوب‌آهن یا نفت مسجدسلیمان داشته باشد. با این حال به نوشته تسنیم اردوی تیم تراکتور در آستانه این بازی حساس حسابی متشنج شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکنان تیم تراکتور در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان دست به اعتصاب زده‌اند و علاوه بر شرکت نکردن در تمرینات دو روز اخیر، با لباس شخصی در محل اردوی پیش از بازی حاضر شدند. جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز متأثر از این مسائل برای صحبت با بازیکنان در اردوی تیمش حاضر می‌شود، اما جلسه میان او و بازیکنان به جنجال کشیده شده و نیمه تمام می‌ماند.

گویا در این جلسه مدیرعامل باشگاه تراکتور به پیام‌هایی اشاره کرده که در تلفن همراه او وجود داشته و گفته است این اتهام وجود دارد که برخی بازیکنان با سایپا تبانی کرده‌اند تا این تیم با غلبه بر تراکتور در لیگ برتر بماند! این مسئله هم عصبانیت بازیکنان را به همراه داشته است و آن‌ها در اعتراض به این اتهام بزرگ اردوی تیم را ترک کرده‌اند.

پس از این اتفاقات که شب گذشته در هتل رخ داده است، مسئولان تراکتور در تلاش بودند تا بازیکنان را راضی به حضور در اردو کنند تا دیدار امشب تراکتور مقابل سایپا بدون مشکل برگزار شود. در صورت اتفاقات عجیب در این مسابقه تعیین کننده، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آماده ورود به ماجراست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی لیگ بیستم پرسپولیس سپاهان گلات قهرمانی استقلال پیکان تبانی فوتبال پاک هفته آخر لیگ المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صنعت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.   پرسپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.   سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند