Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی از یک مورد حریق مجتمع تجاری مسکونی واقع در محله سوهانک مقابل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی  در خصوص حادثه آتش سوزی گفت: ساعت ۱۸:۲۴عصر امروز یک مجتمع تجاری مسکونی واقع در محله سوهانک مقابل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی دچار حریق شد که به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سه ایستگاه آتشنشانی به همراه خودروهای پشتیبانی پس از دو دقیقه به محل اعزام می شوند. آتشنشانان مشاهده می کنند سه ساختمان ده طبقه دچار حریق شده و یک ساختمان ۱۱۰ متری یکی از این ساختمان ها کاملا شعله ور بود. دود زیادی از طریق بالکن و طبقات ساختمان را فرا گرفته بود.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان از طریق نردبان هیدرولیکی اقدام به اطفا کردند و با تجهیزات کامل افراد را خارج کردند.

او ادامه داد: طبق اطلاعات اولیه تعدادی از افراد گرفتار شدند که نجات پیدا کردند. ۹ نفر در این عملیات از جمله ۸ نفر خانم و ۹ نفر آقا از ساختمان خارج شدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان افزود: یک خانم دچار محدودیت حرکتی بود که آتش نشانان ایشان را خارج کردند و افراد تحویل اورژانس داده شدند و در ساعت ۲۰ و ۲۹ دقیقه عملیات پایان پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی جلال ملکی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

به گزارش مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اطفای حریق تعمیرگاه موتورسیکلت در «سیمین دشت» فیروزکوه سخنگوی شورای شهر تهران: در ماجرای حریق مترو شوش، مدیریت شهری ۱۰۰ درصد مسئول است/ در جمع آوری دست فروشان شاهد قمه کشی بودیم

دیگر خبرها

  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری