Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع آتش سوزی در برخی از مناطق ترکیه، وزیر امور خارجه کشورمان با دولت و مردم ترکیه ابراز همدردی کرد.

به گزارش برنا، محمد جواد ظریف در توییتر خود نوشت: از آتش سوزی در برخی از مناطق ترکیه بسیار متاثر شدم. با دولت و مردم ترکیه ابراز همدردی می کنیم و در کنار آنها خواهیم بود.

از خداوند متعال برای جانباختگان طلب مغفرت و برای مصدومین شفا و بهبودی آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه با دعای خیر امکانات ما در خدمت برادران و خواهرانمان در ترکیه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی دولت ترکیه محمد جواد ظریف آتش سوزی در ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا

لیبریا در غرب آفریقا به معادن غنی خود شهرت دارد. این کشور با بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت در سواحل خلیج گینه قرار داشته و به دلیل سال‌ها جنگ داخلی همچنان از فقر عمومی رنج می‌برد؛ مسئله‌ای که باعث تشویق بومی‌ها برای فعالیت‌های غیرقانونی در حوزه معادن این کشور شده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، ویلموت پای، وزیر معدن لیبریا امروز (سه شنبه) اعلام کرد در پی وقوع یک حادثه در یک معدن طلا در این کشور، دستکم ۷ نفر جان خود را از دست دادند. 

وی خاطر نشان کرد: این حادثه در معدنی رخ داد که چند ماهی است از سوی شرکت کارفرمای آن رها شده بود. با این حال، هنوز تعداد دقیق شمار تلفات این حادثه مشخص نیست و تیم‌های امدادی برای عملیات جستجو به منطقه اعزام شده اند. 

مقامات محلی می‌گویند احتمال افزایش شمار تلفات این حادثه وجود دارد. 

هنوز دلیل بروز این حادثه مشخص نشده است، اما به طور معمول مردم محلی در لیبریا به دلیل نبود شغل اقدام به فعالیت غیرمجاز در استخراج طلا از معادن می‌کنند و وقوع حوادثی از این دست در این کشور سابقه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات
  • کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • هشدار آتش سوزی در مناطق جنگلی و تالابی گیلان
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!
  • ادعای دولت انگلیس: ایران، روسیه و چین درپی تضعیف سلطنت در بریتانیا هستند