Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@08:45:06 GMT

تساوی استقلال و سپاهان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۱۴۱۶

تساوی استقلال و سپاهان در نیمه نخست

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند. این بازی از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. نتیجه این بازی و مصاف دو تیم پرسپولیس و پیکان، قهرمان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

این بازی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول

در دقایق ابتدایی بازی، دو تیم سعی داشتند به نیمه زمین یکدیگر بیایند و موقعیت‌هایی برای خود شکل دهند. در این بین توپ و میدان بیشتر در اختیار زردپوشان اصفهانی بود.

دقیقه ۱۲ بازی، متین کریم‌زاده روی پاس آرش رضاوند در محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد اما ضربه این بازیکن را پیام نیازمند دریافت کرد.

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۵ مسابقه روی یک نفوذ، در محوطه جریمه زردپوشان توپ را در اختیار گرفت ولی ضربه شوت این بازیکن نتوانست دروازه سپاهان را تهدید کند.

آبی پوشان بازهم فشار خود را روی دروازه سپاهان کم نکردند و وریا غفوری روی یک ضربه کاشته در دقیقه ۱۸، شوتی روانه دروازه حریف کرد که این ضربه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

ارسلان مطهری در دقیقه ۲۳ بازی، شوتی روانه دروازه سپاهان کرد که ضربه این بازیکن را پیام نیازمند با مشت دفع کرد.

در دقیقه ۲۷ این دیدار، مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه شاگردان نویدکیا، دروازه پیام نیازمند را تهدید کرد اما ضربه این بازیکن با واکنش پیام نیازمند همراه شد.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، مهدی قایدی روی یک ضربه چکشی می‌توانست دروازه سپاهان را باز کند اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان سپاهان دریافت کرد.

استقلال در ادامه بازهم در نیمه زمین حریف حضور داشتند و بازهم در تلاش بودند دروازه زردپوشان اصفهانی را تهدید کنند اما تلاش آبی‌ها نتوانست منجر به گل شود.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساند گل در نیمه اول بی‌نتیجه بود تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، احسان حاج‌صفی، ولسیانی، سروش رفیعی و محمد نژاد مهدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین همه نقل قول های سلطانی فر برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس / وزیر وعده و جوانان! غایبان پرسپولیس برابر پیکان مشخص شدند باشگاه پرسپولیس با شکایت بیرانوند محکوم شد ملایی مدال المپیک را از دست داد جایگاه ایران در جدول روز هفتم رده بندی المپیک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال ضربه این بازیکن دروازه سپاهان پیام نیازمند دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها با حساسیت زیادی به مصاف حریفان خود می‌روند. در این بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان با مصدومیت دروازه‌بانان اصلی خود مواجه شدند به طوری که علیرضا بیرانوند با شکستگی دست مواجه شد و پیام نیازمند نیز در اردوی تیم ملی با مصدومیت رو به رو شد و نتوانست دیدارهای مهم و فشرده برای سپاهان به میدان برود.

مهم‌ترین نگرانی هواداران پرسپولیس در بازی‌های اخیر نبود علیرضا بیرانوند در چهارچوب دروازه بود اما امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها توانسته تاکنون در ۴ دیداری که برای تیم خود به میدان رفته کلین شیت کند و آمار ۱۰۰ درصدی را از خود به ثبت برساند.

در تیم سپاهان هم در نبود نیازمند، نیما میرزازاد در درون چهارچوب دروازه ایستاد و با انجام ۴ بازی تنها در دیدار برابر صنعت نفت دروازه خود را باز شده دید و در مصاف با تراکتور، نساجی و ذوب آهن گلی دریافت نکرد تا رضایت کادر فنی را به دنبال داشته باشد.

در حالی که خیلی از کارشناسان و هواداران دو تیم نگران از وضعیت تیم خود در نبود دو دروازه‌بان ملی پوش بودند اما رفیعی و میرزازاد به خوبی توانستند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند و حالا تبدیل به یک رقیب جدی برای بیرانوند و نیازمند شده‌اند. مصدومیت نیازمند رفع شده و این دروازه‌بان می‌تواند سپاهان را در دیدارهای آینده همراهی کند اما بیرانوند کماکان مصدوم است و باید دید چه زمانی می‌تواند در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6083245

دیگر خبرها

  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم