Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نیمه اول از حساسیت نیمه دوم دیگر بازی های لیگ برتر کم کرده است. نیمه اول از هفته پایانی لیگ برتر بیستم تا حد زیادی سرنوشت فصل را مشخص کرده

پرسپولیس تا پایان نیمه اول دو بر صفر پیکان را شکست داد و تراکتور هم 3-1 از سایپا پیش است تا با این نتایج، نام بردن از پرسپولیس به عنوان قهرمان و سایپا به عنوان دومین تیم سقوط کرده بعد از ماشین سازی کار سختی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول نتایج اینگونه رقم خورد:

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس مجتبی محرمی در طرفداری: گفتند مویت بلند است، نمی توانی مربی باشی! سوشا مکانی: استقلال تاج سر آسیا؛ در قلب من حک شده ای آلکنو: ایتالیا قوی تر بود، باختیم؛ بازی اصلی ما با ژاپن است داوید آلابا بابت 5 سال حضور در رئال مادرید، مبلغی حدود 115 میلیون یورو دریافت خواهد کرد پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچسترسیتی به استون ویلا برای جذب جک گریلیش

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس

گل گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس است

طرفداری | تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در دیداری حساس میزبان پرسپولیس خواهد بود. این بازی بدون شک یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته از رقابت‌ها خواهد بود.

گل‌گهر در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که در تقابل‌های گذشته حتی یکبار هم موفق به شکست این تیم نشده است. سیرجانی‌ها در 10 تقابل با پرسپولیس، 7 شکست و 3 تساوی را تجربه کرده‌اند.

شاگردان اوزونیدیس که در این فصل نتایج متفاوتی کسب کرده‌اند، برای طلسم‌شکنی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. آنها در تلاش هستند تا با کسب پیروزی در این دیدار، خود را به جمع بالانشینان نزدیک‌تر کنند.

پرسپولیس نیز که در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی است، برای حفظ فاصله اش با استقلال به دنبال کسب پیروزی در این بازی است.

دیدار دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس روز 19 فروردین در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!