Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلال احمر فلسطین خبر داد که در جریان مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری دست کم ۲۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند.

به گزارش مشرق، هلال احمر فلسطین شامگاه جمعه خبر داد که دست کم ۲۰۰ فلسطینی در جریان مقابله با نظامیان نیروهای اشغالگر صهیونیست در شهرک «بلدة» در جنوب نابلس مجروح شدند.

در شهرک «بیتا» در جنوب نابلس نیز جوانان فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در منطقه جبل صبیح این شهرک طبق روال هفته‌های قبل، راهپیمایی ضد شهرک سازی برگزار کردند که مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند که به سمت آنها بمب‌های گازی و صوتی شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک بیتا از سه ماه پیش تاکنون صحنه اعتراضات گسترده به اقدامات رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی‌ها در این منطقه است که با مقاومت خستگی ناپذیر مردم این منطقه همراه شده است؛ بیش از یک هزار فلسطینی طی این مدت  در حملات نظامیان صهیونیست آسیب دیدند.

در  شهرک«کفر قدوم» در «قلقیلیه» نیز ارتش صهیونیستی  با شلیک گاز اشک آور به سمت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی هفتگی ضد شهرک سازی ده‌ها نفر را آسیب زد.

امروز مسجد الاقصی، قبله نخست مسلمانان نیز شاهد برپایی نماز روز جمعه با حضور بیش از چهل هزار  فلسطینی بود که از ساعات اولیه صبح امروز از مناطق مختلف خود را به قدس رساندند.

«یوسف ابوسنینه» خطیب مسجد الاقصی در خطبه نماز جمعه امروز خود از فلسطینی‌ها خواست از املاک قدس در برابر تلاش صهیونیست‌ها برای غصب آن از طریق جعل اسناد حفاظت کنند.

خطیب مسجد الاقصی با اشاره به درد و رنج اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی و شرایط دشوار معیشتی غزه ناشی از محاصره این منطقه، از امت اسلامی خواست  با حفظ وحدت خود به حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خیزند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین امروز پنج کودک را از محله‌های مختلف قدس اشغالی بازداشت کردند.

چهار جوان دیگر فلسطینی نیز از جنوب استان الخلیل و شهرک خضر در جنوب شهر بیت لحم توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری صهیونیست نابلس قدس اشغالی نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی اعلام کردند که یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در پرچم فلسطین از سوی مبارزان مقاومت در نزدیکی روستای «المغیر» در رام الله در کرانه باختری مجروح شد. این صهیونیست قصد برداشتن پرچم را داشت که در اثر انفجار بمب زخمی شد.


همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شهادت دو فلسطینی در نزدیکی «بیت عینون» در شمال شرق الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.نظامیان رژیم صهیونیستی با این ادعا که یکی از این دوجوان به نظامیان اشغالگر تیراندازی کرده و دیگری به دنبال حمله با سلاح سرد بوده، به سوی آنها شلیک کرده و این افراد را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از اعتصاب گسترده در شهر «دورا» در جنوب الخلیل به احترام این شهدا خبر دادند.

همچنین منابع فلسطینی از اعتصاب فراگیر در شهرک «بدیا» در نزدیکی منطقه «سلفیت» در کرانه باختری به احترام شهدا خبر دادند. طولکرم در کرانه باختری نیز شاهد اعتصاب عمومی به خاطر شهداست. همچنین شهر نابلس نیز شاهد اعتصاب به احترام روح شهداست.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن خودرو‌های شهرک نشینان در غرب رام الله و نزدیک «عزون» و شرق «قلقیلیه» با سنگ خبر دادند.این رسانه‌ها به تیراندازی به خودروی نظامی در نزدیکی «بیت سیرا» در غرب رام الله نیز اشاره کردند.

در همین حال، منابع صهیونیستی از هدف قرار گرفتن خودرویی در نزدیکی شهرک «یتسهار» در جنوب نابلس با بمب آتش زا خبر دادند. مبارزان فلسطینی به نیرو‌های اشغالگر در گذرگاه‌های «سالم و دوتان» در نزدیکی جنین هم تیراندازی کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری