Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:38:25 GMT

تیراندازی شبانه در تبریز صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۱۴۶۸

تیراندازی شبانه در تبریز صحت ندارد

سخنگوی نیروی انتظامی تیراندازی شبانه در تبریز را تکذیب کرد و گفت: در پی انتشاری خبری در یکی از شبکه اجتماعی مبنی بر شنیده شدن صدایی شبیه صدای تیراندازی شبانه در یکی از مناطق تبریز، با بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد تیراندازی شبانه صحت نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

" تکذیبیه
تیراندازی شبانه در تبریز صحت ندارد

در پی انتشاری خبری در یکی از شبکه اجتماعی مبنی بر شنیده شدن صدایی شبیه صدای تیراندازی شبانه در یکی از مناطق تبریز، با بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد تیراندازی شبانه صحت نداشته و صدای شنیده شده مربوط به دستکاری اگزوز یک دستگاه خودرو بوده که صدای ناهنجار تولید می‌کرده که این موضوع نیز در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. "

سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

"سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل خبر داد: در پی انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که موجب تشویش اذهان عمومی و جریحه‌دار شدن عفت عمومی شد با دستور ویژه دادستان بابل و پیگیری اطلاعاتی و فنی پلیس امنیت عمومی و فتا یکی از متهمان این پرونده شناسایی و بازداشت شد. "

کد خبر 510859

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس تبریز سردار حاجیان اینستاگرام بابل تیراندازی خودرو شبکه اجتماعی نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیراندازی شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شوخی کاربران با حمله «ریزپرنده‌ای»

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منابع خبری از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان خبر دادند.

از سوی دیگر اخباری نیز از فعال شدن پدافند در تبریز حکایت داشت، که در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، مشخص شد که پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

اخبار که تکمیل تر شد مشخص شد که هیچ خسارت و حادثه‌ای رخ نداده و شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده است.

پس از انتشار این اخبار موجی از واکنش ها در توئیتر شکل گرفت و کاربران با انتشار تصاویری از ریزپرنده اسرائیلی شروع به تمسخر این عملیات صهیونیستی کردند.

دیگر خبرها

  • ببینید | شوخی کاربران با حمله «ریزپرنده‌ای»
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟
  • ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • (ویدیو) اولین تصاویر تبریز بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان، شلیک پدافند بوده است
  • فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات
  • منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟
  • شنیده شدن صدای انفجار در تبریز | منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب