Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال بروزرسانی...

.

.

دقیقه 75: رضا جبیره ضربه سر خطرناکی را بالاتر از کنعانی زادگان به توپ زد که با اختلاف بسیار کمی از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.

دقیقه 73: ارسال عالی مهدی قائدی از جناح چپ در تیر دوم نصیب اسماعیلی شد اما فرشید فرصت عالی را بدون کنترل به بالای دروازه سپاهان زد.

دقیقه 71: گل گهر یکی از گلهی خورده را با پنالتی گادوین منشا جبران کرد تا به کامبک امیدوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 71: روستایی از جناح راست پرسپولیس نفوذ کرد و با دریبل شیری توپ را زمینی به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که با فاصله بسیار کم و بشکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 69: تراکتور گل چهارم را هم وارد دروازه سایپا کرد تا به سقوط سلام کند.

دقیقه 67: حسین زامهران اختلاف نساجی با گل گهر را در سیرجان به دو گل افزایش داد! سهمیه آسیا از قلعه نویی فاصله گرفت!

دقیقه 62: مهدی قائدی از فاصله سه متری نتوانست دروازه سپاهان را باز کند و شوت سنگین او در آغوش نیازمند آرام گرفت.

دقیقه 60: میرزایی در موقعیت تک به تک کامل با حسینی توپ را به گوشه دروازه زد اما شیرجه عالی گلر استقلال دروازه آبی ها را از فروپاشی برای دومین بار نجات داد.

دقیقه 54: میرزایی مهاجم جوان سپاهان بعد از ورود به زمین روی پاس سروش رفیعی در موقعیت تک به تک با حسینی ، دروازه استقلال را باز کرد تا سپاهان همچنان امیدوار باقی بماند.

دقیقه 53: محمد قاضی دروازه ذوب آهن اصفهان را باز کرد تا مس رفسنجان هم فوتبال پاک را به اجرا بگذارد. باخت ذوب در حالی است که سایپا سه گل از تراکتور خورده و فعلا حکم بقای تیم دوم اصفهان امضا شده است.

دقیقه 52: طالب ریکانی دروازه ماشین سازی را برای دومین بار باز کرد تا نفت ابادان در خانه بار دیگر پیش بیفتد.

 

پرسپولیس در پایان نیمه نخست هفته سی ام با برتری دو بر صفر مقابل پیکان، به قهرمانی چشمک زد. سپاهان در آزادی نتوانست استقلال را تحت فشار بگذارد و شانس آورد که با تساوی به رختکن رفت. سایپا که برای بقا به پیروزی نیاز دارد، در تبریز سه گل از تراکتور خورده است تا تساوی ذوب آهن مقابل مس رفسنجان نیز کمکی به آنها نکند. گل گهر در خانه خود از نساجی یک گل خورد تا از سهمیه آسیایی دور شود.

 

نتایج هشت دیدار همزمان که تا پایان نیمه اول

نفت آبادان یک - ماشین‌سازی یک
گل‌ها: عبدالله ناصری (۹) برای صنعت نفت و محمدامین اسدی (۶+۴۵) برای ماشین‌سازی
کارت زرد: وحید نعمتی از ماشین‌سازی

آلومینیوم اراک صفر - نفت مسجدسلیمان یک
گل: ساسان حسینی (۴۵)
کارت زرد: محمد ایرانپوریان از آلومینیوم و مسلم مجدمی از نفت مسجدسلیمان

گل‌گهر سیرجان صفر - نساجی قائمشهر یک
گل: ایوب کلانتری (۴+۴۵)
کارت زرد: مرتضی تبریزی از گل‌گهر و ایوب کلانتری از نساجی

پدیده مشهد صفر - فولاد خوزستان صفر

استقلال صفر - سپاهان صفر
کارت زرد: سیاوش یزدانی از استقلال و محمد محبی از سپاهان

تراکتور ۳ - سایپا یک
گل‌ها: سعید واسعی (۱۳)، سامان نریمان‌جهان (۲۸) و میلاد فخرالدینی (۴۵) برای تراکتور و حسین ماهینی (۳۱ - پنالتی) برای سایپا
کارت زرد: حمید بوحمدان از تراکتور

ذوب‌آهن اصفهان صفر - مس رفسنجان صفر

پیکان صفر - پرسپولیس ۲
گل‌ها: مهدی عبدی (۹) و احمد نوراللهی (۲۲)

 

اتفاقات و دقایق مهم بازی های هفته آخر لیگ بیستم

دقیقه 9 : پرسپولیس روی پاس زمینی ترابی به درون شش قدم ، با بغل پای مهدی عبدی به گل نخست خود دست یافت.

دقیقه 10: نفت آبادان توسط عبدالله ناصری دروازه تیم سقوط کرده ماشین سازی تبریز را باز کرد. این دیدار تشریفاتی است و تاثیر مهمی در سرنوشت دو تیم ندارد.

دقیقه 13: سعید واسعی دروازه سایپا را باز کرد تا نارنجی ها به سقوط نزدیک تر شوند.

دقیقه 23: با ارسال عمقی وحید امیری به قلب دفاع پیکان، احمد نورالهی توپ را بخوبی کنترل کرد و با ضربه بغل پا اختلاف را به دو گل رساند تا قرمزها راه چندانی تا فتح پنجمین جام پیاپی نداشته باشد.

دقیقه 25: ارسال رنگرز بازیکن پیکان روی دروازه پرسپولیس به تیر دروازه حامد لک برخورد کرد و مدافعان سرخپوش سراسیمه توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 28: سامان نریمان جهان روی پاس تیکدری، دومین گل تراکتور را وارد دروازه نارنجی پوشان سایپا کرد تا کار برای بقای سایپا سخت شود.

دقیقه 31: سایپا از روی نقطه پنالتی یکی از دو گل خورده اش مقابل تراکتور را پاسخ داد. این گل را حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه 34: مهدی عبدی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه عالی و زمینی او به زاویه مخالف با سوپر واکنش دروازه بان پیکان دفع شد.

دقیقه 36: ضربه تماشایی و چکشی مهدی قائدی که پشت سر نیازمند فرود آمد و می رفت به گل تبدیل شود با واکنش استثنایی گلر سپاهان راهی کرنر شد.

دقیقه 40: مهدی ترابی با ضربه سر دروازه پیکان را تهدید کرد اما توپ با فاصله کمی از کنار دروازه پیکان به خارج رفت.

دقیقه 45: تراکتور بار دیگر اختلاف با سایپا را به دو گل افزایش داد. زننده گل سوم تبریزی ها ، فخرالدینی بود.

دقیقه 45: ایوب کلانتری بازیکن نساجی قبل از پایان نیمه اول، دروازه گل گهر سیرجان را باز کرد تا سهمیه آسیا از چنگ امیر قلعه نویی خارج شود!

دقیقه 45: نفت مسجدسلیمان توسط ساسان حسینی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد تا فکری تیم منصوریان را شکست داده باشد.

دقیقه 45: محمدامین اسدی گل تساوی ماشین سازی را به صنعت نفت آبادان زد.

پایان نیمه اول هشت بازی همزمان

 

تیم‌های پیکان و پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار‌ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در حالی امروز برای کسب عنوان قهرمانی مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد که در صورت پیروزی ( یا حتی تساوی در شرایطی خاص) مقابل خودروسازان هفتمین قهرمانی خود در تاریخ بیست ساله رقابت‌های لیگ برتر را جشن خواهد گرفت که پنجمین جام پیاپی این تیم نیز محسوب خواهد شد؛ رکوردی که شاید تا دهه ها در فوتبال باشگاهی ایران تکرار نشود. 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، مهدی عبدی و شهریار مغانلو 

ترکیب پیکان: علی‌رضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، ابراهیم صادقی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمد امین درویشی، سیدمحمد ستاری، سامان فلاح و اسماعیل بابایی 

 

در سوی دیگر دو تیم همیشه مدعی استقلال و سپاهان نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای آبی پوشان چندان اهمیتی در نتیجه ندارد اما برای سپاهان کورسویی از توقف پرسپولیس و احتمال قهرمانی وجود دارد. فرهاد مجیدی همانطور که در نشست خبری گفته بود امشب از ترکیب کامل خود مقابل سپاهان استفاده کرده است تا فوتبال پاک و عدالت برای تعیین قهرمان فصل اجرا شود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، احسان حاج‌صفی، ولسیانی، سروش رفیعی و محمد نژادمهدی

 

یکی از دیدار‌های مهم هفته پایانی لیگ، مصاف تراکتور و سایپاست. تراکتور اندک شانسی برای کسب رتبه چهارم و کسب سهمیه آسیایی دارد و سایپا برای سقوط نکردن باید پیروز شود و امید به از دست دادن امتیاز از سوی ذوب‌آهن یا نفت مسجدسلیمان داشته باشد. با این حال به نوشته تسنیم اردوی تیم تراکتور در آستانه این بازی حساس، حسابی متشنج شده است.

بازیکنان تیم تراکتور در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان دست به اعتصاب زده‌اند و علاوه بر شرکت نکردن در تمرینات دو روز اخیر، با لباس شخصی در محل اردوی پیش از بازی حاضر شدند. جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز متأثر از این مسائل برای صحبت با بازیکنان در اردوی تیمش حاضر می‌شود، اما جلسه میان او و بازیکنان به جنجال کشیده شده و نیمه تمام می‌ماند.

گویا در این جلسه مدیرعامل باشگاه تراکتور به پیام‌هایی اشاره کرده که در تلفن همراه او وجود داشته و گفته است این اتهام وجود دارد که برخی بازیکنان با سایپا تبانی کرده‌اند تا این تیم با غلبه بر تراکتور در لیگ برتر بماند! این مسئله هم عصبانیت بازیکنان را به همراه داشته است و آن‌ها در اعتراض به این اتهام بزرگ اردوی تیم را ترک کرده‌اند.

پس از این اتفاقات که شب گذشته در هتل رخ داده است، مسئولان تراکتور در تلاش بودند تا بازیکنان را راضی به حضور در اردو کنند تا دیدار امشب تراکتور مقابل سایپا بدون مشکل برگزار شود. در صورت اتفاقات عجیب در این مسابقه تعیین کننده، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آماده ورود به ماجراست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی لیگ بیستم پرسپولیس سپاهان گلات قهرمانی استقلال پیکان تبانی فوتبال پاک هفته آخر لیگ المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی نفت مسجدسلیمان ماشین سازی پایان نیمه مهدی عبدی لیگ برتر دقیقه 45 ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری

به گزارش ورزش سه، حسن پورحمیدی دروازه‌بان استقلال خوزستان صحبت‌های جالبی انجام داد و مقایسه خودش و برادرش را با تشبیه جالبی پاسخ داد.

حسن پورحمیدی گلر تیم استقلال خوزستان در صحبت‌های خود به تمجید از عملکرد رقیب خود پرداخت و گفت: با فرزین گروسیان خیلی رفیق هستم و در تمرینات خیلی باهم شوخی می‌کنیم، رقیب هستیم اما بیشتر رفاقت داریم، سرمربی تا روز قبل از بازی اعلام نمی‌کند که کدام یک درون دروازه قرار میگیریم.

پورحمیدی صحبت‌های جالبی درباره عملکرد او و برادرش در ترکیب استقلال خوزستان و تراکتور انجام داد و گفت: روز خوب من، روز خوب حسین هم هست و وقتی اشتباه می‌کنیم همزمان انجام می‌شود، ما دوقلوهای همسان هستیم، من مقابل ذوب آهن کلین شیت کردم و اوهم در تراکتور کلین شیت کرد.

ویدئو: 330137

حسن و حسین پورحمیدی دوقلوهایی هستند که همزمان در دو تیم لیگ برتر به میدان می‌روند و از نکات جالب توجه پست مشابه این دو برادر در تیم‌های خودشان است که البته با شرایط متفاوت درون دروازه تراکتور و استقلال خوزستان قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری